مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات اهواز:

فعالیت موکب‌ها از ۱۲ مهر آغاز و تا پنج روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت

عزیزالله زارعی گفت: فعالیت موکب‌های حسینی از ۱۲ مهر آغاز و تا پنج روز پس از اربعین ادامه دارد.
کد خبر: ۳۶۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹ - 17September 2019

فعالیت مواکب از 12 مهر آغاز و تا 5 روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «عزیزالله زارعی» مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات اهواز عصر امروز در جلسه دیدار موکب داران با نماینده ولی فقیه در خوزستان، اظهار داشت: در دورترین نقاط استان، ستاد عتبات عالیات و مواکب حسینی برای خدمات رسانی به مردم سیل زده خوزستان حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به ارسال اقلام مورد نیاز از سوی مواکب و ستاد به مناطق سیل زده افزود: روزانه ۲۵۰ هزار پرس غذا برای مردم سیل زده در استان خوزستان پخت و توزیع می شد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات اهواز تصریح کرد: در استان خوزستان یک هزار و ۴۰۰ موکب داریم که مواکب کلانشهر اهواز برای حضور در این جلسه با ۲۲۳ موکب حضور پیدا کردند.

زارعی با اشاره به اینکه ۸۳ موکب اهوازی برای خدمات رسانی در چذابه حضور دارند، گفت: همچنین ۱۶ موکب هم در عراق، ۷۶۰ موکب در چزابه، ۲۰۰ موکب در چهار ورودی استان خوزستان و ۴۲۰ موکب نیز در مرز شلمچه داریم.

وی عنوان کرد: ستاد اجرایی تخصصی با محوریت سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل دادیم که کمیته تغذیه، پشتیبانی، سوخت، آرد و نان، اسکان و کمیته یخ و آبرسانی زیرمجموعه آن فعالیت می‌کنند. اقلام اساسی و مورد نیاز این مواکب مثل گوشت، آرد، نان، آب و یخ نیز از این طریق تامین می‌شود.

زارعی یادآور شد: فعالیت موکب‌ها از ۱۲ مهر آغاز و تا پنج روز بعد از اربعین ادامه دارد همچنین مواکب بین یک تا ۱۰ هزار پرس غذا به صورت روزانه پخت و میان زائران حسینی توزیع می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار