ابراهیم نکو در گفتگو با «دفاع پرس»:

دست‌هایی که حامی فسادهای مالی و اقتصادی هستند، به زودی باید قطع شوند

ابراهیم نکو نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: دست هایی که حامی فسادهای مالی و اقتصادی هستند به زودی باید قطع شوند، برای رسیدن به عدالت باید روبروی جریانهای خاص ایستادگی کرد تا به عدالت اصیل دست یافت.
کد خبر: ۳۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷ - 29December 2014

دست‌هایی که حامی فسادهای مالی و اقتصادی هستند، به زودی باید قطع شوند

ابراهیم نکو نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، در ارتباط با پیام مقام معظم رهبری به همایش مبارزه با فساد گفت: دستگاه اداری کشورها زمانی سالم است که که آلوده به فساد نشده باشد و ضوابط اداری طبق اصول اداری آن کشور پیش رود ولی متاسفانه قانون شکنی ها و فسادهایی که در چارچوب اداری رخ میدهد آسیبی اساسی به سلامت نظام اقتصادی میرساند .

وی ادامه داد: اخیرا اتفاقات قابل توجهی در این حوزه رخ نداده و همین مساله زمینه فسادهای بعدی را ایجاد کرده است، لذا امروز اگر میخواهیم شاهد شکوفایی باشیم و در برابر مردم پاسخگو باشیم باید برابر این فساد ها ایستادگی کنیم تا در اقتصاد شاهد اینگونه اتفاقات ناخوشایند نباشیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به دغدغه های مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: امام خامنه ای با ابراز نگرانی خود از مسئولین خواستار جدیت بیشتر در این راستا هستند تا با هنجار شکنان اقتصادی مبارزه شود.

نکو تصریح کرد: وقتی در جامعه ای با مفسدین و هنجارشکنان اقتصادی پیشین با قاطعیت برخورد نمیشود زمینه برای افراد دیگری نیز باز میشود و آنها نیز همین رویه را ادامه می دهند چرا که فضای جامعه را برای انجام فساد خود باز می دانند.

نماینده مردم رباط کریم ملزومات زمینه سازی برای مبارزه با فساد را اینگونه بیان کرد و ادامه داد: باید جامعه را برای عواقب مبارزه با فساد اقتصادی آماده کنیم چرا که برای رسیدن به جامه ای آرمانی باید هزینه ای سنگین بپردازیم ولی این هزینه ارزش بلند مدت دارد که مردم و آیندگان از منافع آن استفاده خواهند کرد.

وی اضافه کرد: دست هایی که حامی این فسادهای مالی و اقتصادی هستند به زودی باید قطع شوند و به همین دلیل برخی برای ورود در این پرونده ها با مکث ورود پیدا میکنند ولی برای رسیدن به عدالت باید روبروی جریانهای خاص ایستادگی کرد تا به عدالت اصیل دست یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار