حاجی آبادی در گفت‌و گو با دفاع مقدس:

مجموعه داستان های کوتاه از جنگ در "پاک‌تر از نیلوفر" منتشر شد

مدیر انتشارات هزاره ققنوس گفت: "پاکتر از نیلوفر" مجموعه داستان های کوتاه از جنگ به قلم محمدباقر نجف‌زاده بارفروش نوشته شده است و به تازگی روانه بازار نشر شده است.
کد خبر: ۳۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲ - 08January 2015

مجموعه داستان های کوتاه از جنگ در

رضا حاجی آبادی، مدیر انتشارات هزاره ققنوس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به کتب تازه انتشار یافته این نشر، اظهار کرد: "پاکتر از نیلوفر"  مجموعه داستان های کوتاه از جنگ به قلم محمدباقر نجفزاده بارفروش نوشته شده است و به تازگی روانه بازار نشر شده است.

وی افزود: این کتاب دارای 90 داستان کوتاه در 110 صفحه منتشر شده است.

یادآور می شود مولف تعدادی از خاطرات این کتاب را در روزهای جنگ به رشته تحریر در آورده و در پایان داستان تاریخ آن را ذکر کرده است.

در یکی از این داستان ها می خوانیم که:

داشتم وصیت نامه غلامرضا سادتی را می خواندم و یر به سرش می گذاشتم که با برخورد خمچاره ای روی موشک های آر. پی. جی، آتشی شله ور شد. به هم هاج و واج نگاه می کردیم. هر دوی مان از خونی رنگین شدیم. اول خیال کردیم که شاید به خاطر تاریکی غروب ،هیچی نمی بینیم و همه چیز خیالات است. اما نه، جز من  و غلامرضا، کسی دیگر نبود. گفتم :"غلامرضا! به نظرت خبریه؟" دیدم حرفی نمی زند. کمی که دقت کردم لال شدم. ترکش سر غلامرضا را از هم پا شاند. شعر وصیت نامه اش هی تکرار می شد:

اجل آید سراغت ناگهانی
مپندار که پیری یا جوانی...

یادآور می شود مجموعه داستان های کوتاه جنک "پاکتر از نیلوفر"  نوشته محمد باقر نجف زاده بار فروش به تازگی از سوی نشر هزاره ققنوس روانه بازار نشر شده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها