معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خبر داد

ثبت 680 پرونده ایثارگر در سامانه سجایا از ابتدای امسال

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال تا پایان 6 ماه نخست امسال توانستیم 680 پرونده ایثارگران را در سامانه سجایا ثبت کنیم که این اقدام بسیار خوب ارزیابی می‌شود.
کد خبر: ۳۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲ - 15January 2015

ثبت 680 پرونده ایثارگر در سامانه سجایا از ابتدای امسال

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، صدیقه خدیوی در ارتباط با فعالیتهای اداره پذیرش و امور اداری معاونت تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تصریح کرد: در 6 ماهه نخست امسال 17 جلسه بهمنظور بررسی پروندههای ایثارگران تشکیلشده که در آنها مسائل مربوط به این عزیزان بررسیشده است.

خدیوی از درج و ثبت 680 پرونده ایثارگر در سیستم سجایا از ابتدای سال تا پایان 6 ماهه امسال خبر داد و عنوان کرد: در سهماهه نخست امسال 586 تعداد از پروندههای ایثارگران در سیستم سجایا ثبت شد که گام بسیار مؤثری در این زمینه محسوب میشود و این رقم تا پایان آذرماه امسال نیز با افزایش خوبی روبرو بود. معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: از ابتدای سال تا پایان شش ماه نخست امسال 18 هزار و 993 موردتقاضا در پذیرش ثبتشده است که این موارد به اصلاح، ایجاد، ثبت حیات و فوت و برقراری نسبت مرتبط است.

خدیوی از پرداخت 915 مورد پرداخت پاداش پایان خدمت و ذخیره مرخصی شهدا در 6 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر این توانایی راداریم تا بیمههای عمر را تنها پس از یک هفته صادر کنیم و معافیت نیز یکماهه صادر میشود که خوشبختانه این آمار سرعت بسیار خوبی در عملکرد این اداره را نشان میدهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها