فرماندار آمل خبر داد

تشکیل کمیته‌های 17گانه جهت اجرای برنامه‌های دهه فجر

فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: مسئولین برای برگزاری باشکوه برنامه‌های این ایام تلاش کنند.
کد خبر: ۳۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸ - 20January 2015

تشکیل کمیته‌های 17گانه جهت اجرای برنامه‌های دهه فجر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل، «غلامحسین شفیع زاده» فرماندار ویژه شهرستان آمل دراولین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان آمل با اشاره به تشکیل کمیته 17 گانه برای اجرایی کردن برنامههای دهه فجر امسال گفت: همه ما مسئول هستیم که درایام الله دهه فجر برنامههایی را اجرا کنیم که درخور مقام نظام ما باشد.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت گسترده مردم و مسؤلین در برگزاری برنامههای دهه فجر و اجرای برنامههای گسترده در این ایام، گفت: مسئولین برای برگزاری باشکوه برنامههای این ایام تلاش کنند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل انقلاب اسلامی را ثمره رشادتهای شیرمردان غیور کشور دانست و اظهار داشت: ایام الله دهه فجر یادآور زیباترین دوران انقلاب است و باید با فرصت زمانی که داریم برنامههای باشکوه در خور شان این ایام را اجرایی کنیم.

شفیع زاده افزود: استفاده از برنامههای فرهنگی متنوع و شاد در ایام الله دهه فجر سبب میشود علاوه بر پاسداشت این روزهای مقدس لازم است تمام دستگاههای دولتی به صورت جدی و پر رنگتر از قبل در برنامهها حضور داشته و در برپایی اقداماتی که میتوان شادی و نشاط این ایام را یادآور شد تلاش کنند.

وی با قدردانی از همه مسئولان درجهت رفع مشکلات مردم بیان داشت: طرح تکریم ارباب رجوع و برخورد کرامت مدارانه با مردم در روزهای ایام الله دهه فجر بیشتر باشد تا مردم احساس کنند که مسئولین خدمتگذار واقعی مردم هستند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به افتتاح گازرسانی به 19 روستای شهرستان درایام الله دهه فجر یادآوردشد: با تلاش عوامل شرکت گاز امیدواریم که علاوه برافتتاح گاز 19 روستای بخش دابودشت وامام زاده عبدالله شاهد افتتاح گاز 5 روستای دیگر دربخش دشت سر تا پایان سال باشیم.

شفیع زاده تاکید کرد: با گازدار کردن تمامی روستاهای جلگه و دشت در اوایل سال 94 جشن گازرسانی به تمامی روستاهای شهرستان را جشن خواهیم گرفت.

وی با تأکید بر حضور گسترده شهروندان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سالجاری میتواند تجدید بیعتی دوباره با آرمانهای نظام و انقلاب باشد که در این راه مطمئنا شهروندان آملی از جان و دل مایه میگذارند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان نیز همگام با سایر نقاط ایران اسلامی با شرکت در این مراسم باشکوه بار دیگر به تمام دنیا اثبات میکنند که چون همیشه پشتیبان ولایتفقیه، نظام و آرمانهای امام راحل در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها