مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان مطرح کرد؛

روابط عمومی موفق یعنی تلفیق هنر، جامعه شناسی، سواد رسانه ای و خلاقیت نوین

سردار عباس یوسفی گفت: تلفیق هنر، سواد رسانه‎ای، جامعه شناسی و خلاقیت‌های نوین ارتباطی را شاکله‌های اصلی یک روابط عمومی موفق دانست.
کد خبر: ۳۹۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱ - 16May 2020

روابط عمومی موفق یعنی تلفیق هنر، جامعه شناسی، سواد رسانه ای و خلاقیت نوین

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در دفتر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان ضمن تبریک روز «روابط عمومی و ارتباطات» به اهمیت این جایگاه پرداخت و اظهار داشت: تنها جایگاه مهم و حساس چند سویه در همه نهادها و سازمان‎ها، روابط عمومی‌ها هستند.

وی تلفیق هنر، سواد رسانه ای، جامعه شناسی و خلاقیت های نوین ارتباطی را شاکله های اصلی یک روابط عمومی موفق دانست و افزود: اگر روابط عمومی و تبلیغات یک تشکیلات به خوبی عمل کند، هم راندمان کاری آن دستگاه افزایش می یابد و هم اقشار مختلف مردم پیوند بیشتر و بهتری با عملکرد و خدمات آن نهاد برقرار می کنند.

سردار یوسفی همچنین به نقش برجسته روابط عمومی ها در حوزه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تمام هنر یک مدیر روابط عمومی موفق در حوزه دفاع مقدس این است که در وهله اول با بهره بردن از فرهنگ دفاع مقدس با همه اقشار و اقوام و احزاب تعامل داشته باشد و دوم اینکه اخلاص و ایثار را چاشنی فعالیت های خود کند که تبلیغات و خروجی عملکردش به دل همه بنشیند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در پایان رسالت روابط عمومی اداره کل خوزستان را با توجه به حضور پنج مرکز فرهنگی دفاع مقدس و فعالیت های گسترده این حوزه در استانی که پایتخت دفاع مقدس است، سخت و جهادی دانست و افزود: با وجود همه مشکلات و سختی ها انتظار می رود که در چهلمین سالگرد دفاع مقدس شاهد اوج هنر و فعالیت شما در حوزه تبلیغات دفاع مقدس و انتشار فرهنگ ناب این دوران و همچنین معرفی بیشتر و بهتر خوزستان در این عرصه و در سطح ملی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار