ضربه متقابل ملت در 36 سال حضور/81

جهانبانی: مردم در ولایت پذیری جلوتر از برخی دولتمردان ما هستند

محسن جهانبانی رزمنده دیروز جبهه حق علیه باطل و رزمنده جنگ نرم امروز گفت: همه باید بدانند فرمایشات رهبر فصل الخطاب همه اقدامات است و هیچ گاه از دلسپردن به ایشان ضرر نکردیم. نباید سیاستمداران ما جلوتر از رهبری حرکت کنند و به عبارت بهتر می گویم مردم در ولایت پذیری جلوتر ار برخی دولتمردان ما هستند.
کد خبر: ۴۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶ - 11February 2015

جهانبانی: مردم در ولایت پذیری جلوتر از برخی دولتمردان ما هستند

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از راه پیمایی 22 بهمن، محسن جهانبانی که در 8 سال دفاع مقدس رزمنده بی باک بود که توسط رژیم بعث گرفتار شد و چند سالی را به دور از میهن، در خاک عراق سپری کرد و به محض بازگشت دغدغه های خودش یعنی رزمندگی در خط مقدم جبهه نرم را دنبال کرد و به همین خاطر حرفه بازیگری را برگزید تا دغدغه و حرف های خودش را از این به بعد با این لباس به سمع و نظر دیگران برساند، در کنار دیگر مردم همیشه در صحنه ایران در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کرد.

محسن جهانبانی به تازگی معراجی ها را بر روی پرده سینما و جعبه جادویی تلویزیون داشت و چندی قبل هم در فیلم های اخراجی های 2 و یوسف پیامبر(ص) نقش آفرینی داشت در گفتگویی با خبرنگار دفاع پرس، بهترین خاطره حضور در راهپیمایی 22 بهمن را همزمان با اولین راهپیمایی بعد از دوران اسارت دانست که حضور باصلابت همراه با حمایت از ولایت فقیه را به عینه می دید و باورش نمی شد هنوز مردم پای ارزش ها و آرمان های انقلاب ایستاده اند.

وی بیان کرد: سال 78 اولین سالی بود که بعد از اسارت در مسیر راهپیمایی قرار گرفتم و نکته قابل توجه هم جنس های خودم، یعنی جانبازان و ایثارگران را ملاقات می کردم. البته در کنار حضور این دوستان عده ای را دیدم که هیچ گاه فکر نمی کردم از این ارزش ها حمایت کنند به همین خاطر از قضاوت های نادرست خودم و برخی، با دیدن این صحنه ها بسیار شرمنده شدم.
 

این بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فرمایشات رهبری بر لغو به یکباره تحریم ها گفت: همه باید بدانند فرمایشات رهبر فصل الخطاب همه اقدامات است و هیچ گاه از دلسپردن به ایشان ضرر نکردیم، نباید سیاستمداران ما جلوتر از رهبری حرکت کنند و به عبارت بهتر می گویم مردم در ولایت پذیری جلوتر ار برخی دولتمردان ما هستند.

گفتنی است محسن جهانبانی در تازه ترین اثر فرج الله سلحشور که تیزرهای قرانی در قالب "شاید برای شما هم اتفاق بیافتد" در شبکه های آی فیلم تولید می شود، نقش آفرینی می کند.

انتهای پیام/م.ب

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار