مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام «شهیدی محلاتی» برگزار شد

مراسم بزرگداشت ارتحال حجت‌الاسلام «محمدعلی شهیدی محلاتی» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳ - 02December 2020

مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام «شهیدی محلاتی» برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم بزرگداشت ارتحال حجت‌الاسلام «محمدعلی شهیدی محلاتی» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز (چهارشنبه) به‌صورت ویدئو کنفرانس با حضور «سعید اوحدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام «محمدحسن ابوترابی‌فرد» و جمعی از مدیران و کارکنان بنیاد شهید، همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مرحوم حجت‌الاسلام «سید محمدعلی شهیدی محلاتی» متولد سال ۱۳۲۸ در شهرستان «محلات» پس از انقلاب از اعضای موسس وزارت سپاه بود و معاونت پارلمانی این وزارتخانه را برعهده داشت. وی سپس رئیس عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش شد.

مرحوم حجت‌الاسلام «شهیدی محلاتی» همچنین نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، ریاست کمیسیون فرهنگ و ارشاد مجلس سوم و نیز مشاور رئیس جمهور و ریاست بازرسی نهاد ریاست جمهوری در سال‌های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰ را در کارنامه خود داشت.

وی از سال ۱۳۹۲ به مدت هفت‌سال رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که خرداد امسال، به‌دلیل وخامت بیماری و مشکلات جسمی استعفا داد.

مرحوم حجت‌الاسلام «شهیدی محلاتی» همچنین از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شده بود که تا پایان عمر خود، در این مسئولیت خدمت کرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار