حجت‌الاسلام «سعید مهدوی کنی»:

حجت‌الاسلام «شهیدی» آرامش خوبی در بنیاد شهید ایجاد کرده بود

داماد حجت‌الاسلام «شهیدی محلاتی» گفت: حضور حجت‌الاسلام «شهیدی محلاتی» آرامش خوبی در بنیاد شهید ایجاد کرده بود که خوشبختانه این شرایط در دوره خدمت آقای «اوحدی» هم ادامه دارد.
کد خبر: ۴۲۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ - 02December 2020

حجت‌الاسلام «شهیدی » آرامش خوبی در بنیاد شهید ایجاد کرده بودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی کنی»، امروز (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت ارتحال حجت‌الاسلام «سید محمدعلی شهیدی محلاتی» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و ایثارگران، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران سربازان زیادی مثل شهید «محسن فخری‌زاده» مشغول فعالیت هستند که چهره شناخته شده‌ای ندارند و تصویر آن‌ها نشان داده نمی‌شود.

وی افزود: حجت‌الاسلام «شهیدی محلاتی» حسن خلق بالایی داشت و سعی می‌کرد به امور خانواده‌های شهدا رسیدگی کند. وی در مرحله‌ای تصمیم گرفت که دیگر به کارش ادامه ندهد؛ اما رهبر معظم انقلاب اسلامی از وی خواستند که به کار خود ادامه دهد.

داماد حجت‌الاسلام «شهیدی محلاتی» گفت: حضور وی آرامش خوبی در بنیاد شهید ایجاد کرده بود که خوشبختانه این شرایط در دوره خدمت آقای «اوحدی» هم ادامه دارد. او تا آخرین لحظه امام جماعت مسجد بود و به این کارش افتخار می‌کرد، او همیشه در دسترس بود و در مسجد به مردم خدمت می‌کرد.

انتهای پیام/ 113
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار