تجلیل از اسوه‌های ایثار، صبر و مقاومت در هفته بزرگداشت مقام زن در کرمان

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: تجلیل از اسوه‌های ایثار، صبر و مقاومت، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش مادران آسمانی با حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر از جمله برنامه‌های هفته زن است.
کد خبر: ۴۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ - 06April 2015

تجلیل از اسوه‌های ایثار، صبر و مقاومت در هفته بزرگداشت مقام زن در کرمان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، دکتر”فاطمهالسادات حسینی” روز یکشنبه شانزدهم فروردینماه ۹۴در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامههای هفته زن (۲۱تا ۲۷فروردینماه) پرداخت و اظهار کرد: شعار این هفته، “نشاط اجتماعی، شادکامی خانوادگی، همدلی و همزبانی در سایه وحدت دولت و ملت” نامگذاری شده است.

وی افزود: در هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، اولین برنامه جشن ویژه روز میلاد صبح جمعه ۲۱فروردینماه در مسجد صاحبالزمان(عج) بعد از دعای ندبه و ظهر نیز در مصلای امام علی(ع) با بستههای فرهنگی همراه خواهد بود.

حسینی بیان کرد: همچنین برگزاری جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای زنان استان همراه با موسیقی سنتی و جنگ شادی، برگزاری شب شعر با موضوع مادر و زن، برپایی جشنواره غذای سالم، افتتاح مرکز کتابخانه تخصصی و مطالعات زنان و خانواده در کرمان از دیگر برنامههای این هفته میباشند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان تصریح کرد: به علاوه تجلیل از بانوان هنرمند و فرهیخته، تجلیل از اسوههای ایثار، صبر و مقاومت، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش مادران آسمانی با حضور خانوادههای شاهد و ایثارگر از جمله برنامههای هفته زن محسوب میشوند.

وی ادامه داد: برگزاری جشن کوثر ویژه زنان و با حضور دکتر فردوسی، اجرای جشنهای شبانه در مناطق مختلف شهر، افتتاح پارک بانوان در برخی شهرستانها مانند کوهبنان، تجلیل از زنان کارآفرین و سرپرست خانوار و همایش پیادهروی خانوادگی نیز در این هفته انجام خواهد شد.

حسینی گفت: برگزاری همایش ورزش صبحگاهی در هفته زن برای کارمندان ادارات(بانوان و آقایان)، ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم، جشن ویژه خانواده همکاران، افتتاح فروشگاه مجازی صنایع دستی بانوان و افتتاح سایت مشاوره رایگان در فضای مجازی نیز جز سایر برنامههای این هفته میباشند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان خاطرنشان کرد: همچنین بازدید رایگان از موزهها ویژه خانوادهها، برگزاری نشستهای علمی، برگزاری کارگاههای آموزشی غیرت و نجابت و مسابقه کتابخوانی نیز برای هفته بزرگداشت مقام زن برنامهریزی شده است.

نظر شما
پربیننده ها