جانباز 65 درصد جنگ تحمیلی:

بهترین هدیه برای جانبازان/ جوانان امروز وفادار به نظام هستند

خسرو تاجیک گفت: جوانان امروز وفادار به نظام بوده و نمونه بارز آن اعتکافی است که بالای 90 درصد شرکت کننده ها را در سراسر کشور جوان ها تشکیل می دهند.
کد خبر: ۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۲ - 15June 2013

بهترین هدیه برای جانبازان/ جوانان امروز وفادار به نظام هستند

خسرو تاجیک جانباز 65 در صد جنگ تحمیلی در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران هم این جانبازان هستند که ازهستی وسلامتی خود گذشتند که نظام پابر جا بماند، ولایت فقیه سربلند باشد بتواند احکام اسلامی را اجرا کند ودر مقابل هیچ توقع ، طلب وانتظاری ندارند .

ولادت حضرت ابوالفضل به نام روز جانباز بهترین هدیه برای جانبازان

وی با اشاره به روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) گفت: به هرحال در صحنه عاشورا و کربلا همه فداکاری کردند؛ اما حضرت ابوالفضل با همه شخصیت والایی که داشت در وجود مقدس امام حسین (ع) تبعیت پذیری و فداکاری او یک دلیل روشنی است .

خسرو تاجیک تصریح کرد: بهترین هدیه برای جانبازان نامگذاری با سعادت ولادت حضرت ابوالفضل به نام روز جانباز است. 

وی ادامه داد: جانبازها هیچ طلبی از دولت ها ندارند، آنها فقط می خواهند به فرامین رهبری عمل شود هماهنگی سیاست هایشان با سیاست های رهبری باشد و رضایت قلبی و زبانی رهبری را در کار و هدف هایشان داشته باشند، که اگر رهبر معظم انقلاب از عملکرد آنها راضی باشد، مطمئنا جانبازان هم از آنها راضی هستند.

جوانان امروز وفادار به نظام است

این جانباز جنگ تحمیلی در پاسخ به اینکه چقدر جوانان امروز در مقابل جوانان دیروز نسبت به آرمان هایشان وفادار هستند، گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند: در طول تاریخ هم ریزش وهم رویش داشتیم جوان امروز با شرایط امروز اگر معتقدتر از جوان دیروز نباشند، اعتقاد کمتر ندارند.

وی با تاکید بر اینکه اگر مشکلی وجود دارد در خانه ها هست، گفت: جوانان امروز وفادار به نظام بوده و نمونه بارز آن اعتکافی است که بالای 90 درصد شرکت کننده ها را در سراسر کشور جوان ها تشکیل می دهند.

تاجیک تاکید کرد: کلاس های مختلف مذهبی که در همه گوشه و کنار تهران برگزار می شود 90 در صد آنها جوان هستند، در جریان 9 دی که از اتفاقات خیلی مهم کشور است درصد اعظمی از آن را جوان ها تشکیل می دادند.

وی گفت: خیلی از جوان هایی که ظاهر غلط اندازی دارند، درون پاک و بی آلایشی دارند، حتی من می بینم مساجدی که درصد بیشتری از جوان ها تشکیل دهنده های صفهای آن هستند. فرقی بین جوان امروز و دیروز نیست؛ شرایط ها عوض شده است و البته وفاداری جوان ها به آرمان ها از دیروز تا امروزعوض نشده است.

نظر شما
پربیننده ها