مسئول بسیج کارگری خراسان رضوی:

کارگران نخبه خراسان رضوی به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند‌

رئیس بسیج کارگری خراسان رضوی گفت: کارگران نخبه و بسیجی خراسان رضوی به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند.
کد خبر: ۴۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ - 20April 2015

کارگران نخبه خراسان رضوی به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند‌

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی سپاه امام رضا (ع)، مهدی یزدانی در تشریح برنامههای هفته بسیج کارگری خراسان رضوی اظهار داشت: برنامههای هفته بسیج کارگری از سوم تا 11 اردیبهشتماه در 14 شهرستان استان و 17 حوزه بسیج کارگری برگزار میشود.

وی با بیان اینکه برای هفته بسیج کارگری 235 عنوان برنامه مختلف تدوینشده است افزود: دیدار با خانواده شهدای کارگری، بازدید از کارخانههای نمونه استانی، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، افتتاح دو پایگاه بسیج کارگری در شهرستانهای مشهد و سرخس، برگزاری نشستهای روشنگری و بصیرتی ازجمله برنامههای تدوینشده برای هفته بسیج کارگری استان است.

وی از برگزاری همایش روز بزرگداشت بسیج کارگری و یادواره شهیدان کارگر با محوریت شهید برونسی در مصلای تربتجام خبر داد و گفت: این همایش و یادواره بهصورت همزمان در روز 4 اردیبهشت برگزار میشود.

رئیس بسیج کارگری خراسان رضوی عنوان کرد: در این همایش سخنرانان کشوری و لشگری حضور پیدا میکنند.

وی به دیدار جامعه کارگری کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اعزام کارگران بسیجی نخبه با محوریت اقتصاد مقاومتی، علمی و مخترعان برای دیدار با مقام معظم رهبری در دستور کار قرارگرفته است.

یزدانی گفت: یکی از مهمترین برنامههایی که امسال در دستور کار بسیج کارگری قرار دارد برگزاری نشستهای تخصصی مدیران عرصه کار، تولید و صنعت است که این نشستها هر دو ماه یکبار با حضور نمایندگان مجلس و مسئولان استانی بنا به موضوعیت خاص برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها