پدر شهید «حامد جوانی» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«حامد» موقع شهادت شبیه حضرت ابوالفضل (ع) شده بود

«جوانی» گفت: «حامد» موقع شهادت شبیه حضرت ابوالفضل (ع) شده بود؛ به‌طوری که چشم‌ها و دست‌هایش را از دست داده بود. اگر به تمام اعضای بدن قمر بنی‌هاشم (ع) تیر زده بودند، بدن «حامد» نیز سر تا پا ترکش بود.
کد خبر: ۴۶۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ - 24June 2021

«حامد» موقع شهادت شبیه حضرت ابوالفضل (ع) شده بود«جعفر جوانی» پدر شهید مدافع حرم «حامد جوانی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز، با اشاره به خصوصیات این شهید والامقام، اظهار داشت: هرگاه «حامد» به مراسمی یا هیئتی می‌رفت، می‌گفت که کاش روضه حضرت عباس (ع) را بخوانند. وی ارادت عجیبی به حضرت عباس (ع) داشت و در این حدیث شک نکنید که می‌فرمایند هرکس به هر آن‌چه که دلبسته است، با همان محشور می‌شود.

وی افزود: «حامد» موقع شهادت شبیه حضرت ابوالفضل (ع) شده بود؛ به‌طوری که چشم‌ها و دست‌هایش را از دست داده بود. اگر به تمام اعضای بدن قمر بنی‌هاشم (ع) تیر زده بودند، بدن «حامد» نیز سر تا پا ترکش بود. فرزندم در راه و مرام حضرت عباس (ع) بود و همانند ایشان شهید شد و قطعاً با خود حضرت ابوالفضل (ع) نیز محشور می‌شود.

پدر شهید مدافع حرم «حامد جوانی» خاطرنشان کرد: هرکس حال حامد را از کسانی که او را در بیمارستان دیده بودند، می‌پرسید، می‌گفتند به مقتل حضرت ابوالفضل (ع) مراجعه کنید.

«حامد جوانی» ۲۶ آبان سال ۱۳۶۹ در تبریز متولد شد. وقتی حملات تکفیری‌ها به مکان‌های مقدس و زیارتی مسلمانان و حرم‌های مطهر آل‌الله، دل‌های ارادتمندان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت را جریحه‌دار می‌کرد، وی یکی از جوانان دلسوخته مکتب حسینی بود که خود را مهیای دفاع از حرم خاندان اهل بیت (ع) کرد؛ بنابراین سال ۱۳۹۳ مشتاقانه راهی جبهه مقاومت (سوریه) شد و در نزدیکی‌های شهر «لاذقیه» سوریه، وقتی سینه به سینه مقابل تکفیری‌ها ایستاده بود، بر اثر اصابت موشک تروریست‌ها به یک قبضه‌ توپ، به شدت مجروح شد و پس از ۴۲ روز، سرانجام سوم تیر سال ۱۳۹۴ در بیمارستان بقیة‌الله (عج) تهران به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار