مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

«آزادگان» در پشتیبانی از ولایت پیشتاز هستند

سردار «یوسفعلی‌زاده» با صدور پیامی فرارسیدن سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲ - 16August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با صدور پیامی یاد و خاطره سفیران در بند جمهوری اسلامی را که با ایستادگی خود حقانیت انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کردند تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بیست‌وششم مرداد سالروز بازگشت کبوتران سبکبالی بود که پس از سال‌ها تحمل سختی‌ها و مشقت زندان‌ها و اسارتگاه‌های رژیم بعثی صدام، به میهن اسلامی بازگشتند.

۲۶ مرداد یادآور ایمان راسخ بزرگ مردانی است که در برابر ناجوانمردی‌های دشمنان ایستادند و از شکنجه‌های مزدوران بعثی هراسی به خود راه ندادند و تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت‌ترین شرایط و شدیدترین شکنجه‌ها از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان‌های امام راحل دست برنداشتند و امروز نیز به عنوان پیشتازان حمایت از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و ایران عزیز عزتمندانه از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

اینجانب این روز عزیز را به همه ملت بزرگ ایران، به آزادگان سرافراز و خانواده‌های مکرم آنان تبریک گفته و از درگاه قادر متعال مسالت می‌نمایم تا این عزیزان و این قشر شریف را همواره قرین عنایات خود فرماید.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار