یادواره خلبان شهید فرمانده پایگاه نهم شکاری کشور برگزار شد

هواپیمای صاعقه با امکانات شبیه F16

یادواره خلبان شهید سرهنگ سعید اصغری فرمانده بازرسی و ایمنی پایگاه نهم شکاری کشور در زادگاهش روستای هندوکلا آمل برگزارشد .
کد خبر: ۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۴ - 19October 2013

هواپیمای صاعقه با امکانات شبیه F16

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، رییس عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، درک درست از شرایط و موقعیت فعلی کشور و مواجهه با ترفندهای شوم و دشمنی های غرب را وظیفه همگان دانست و گفت: باید با اطاعت پذیری از منویات مقام معظم رهبری و بصیرت و دشمن شناسی، در مسیر اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا گام برداریم.


حجت الاسلام صبری با اشاره به نقش بسیار ارزنده نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس افزود: نیروی هوایی، نیرویی همیشه آماده برای دفاع از میهن اسلامی است و هر روز آسمان ایران بوسیله پرنده های آن رصد می شود.


مشاور عالی فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم اظهار داشت: در شرایط کنونی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بهترین وضع دفاعی و قدرتی خود به سر می برند و به برکت خون شهدا، هیچ کشوری جرات مداخله نظامی در خاک این کشور را ندارد.


امیر سرتیپ دوم خلبان حسین خلیلی با اشاره به پیشرفت نیروی هوایی ارتش در سالهای اخیر، از هواپیمای صاعقه به عنوان یکی از دستاورد هوایی ایران اسلامی نام برد و گفت: این هواپیما که امکاناتی نظیر هواپیمای F16 در آن طراحی شده است با قدرت حمل و شلیک موشکهای هوا به هوا ، هوا به زمین و توپ جنگی و توانایی بمباران، هماکنون در خط پروازی کشور جای دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار