استاندار کرمانشاه:

سپاه در همه بحران با تمامی توان در کنار مردم ایستاده است

«بازوند» گفت: سپاه بار دیگر در کنار مردم ایستاده و با افتتاح این بیمارستان بزرگ فوق تخصصی به کمک بیماران کرونایی آمده است و این هدیه بزرگی از طرف نیروی زمینی به مردم غرب کشور و استان کرمانشاه برای برون‌رفت از این بحران است که جای سپاسگزاری دارد.
کد خبر: ۴۷۳۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ - 25August 2021

سپاه در همه بحران با تمامی توان در کنار مردم ایستاده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه امروز در افتتاح بیمارستان سیار کشور ویژه بیماران کرونایی که توسط نیروی زمینی سپاه برپا شده است اظهار داشت: سردار پاکپور یک فرمانده شجاع و دلاور است که در هر کجای این کشور بحرانی رخ دهد، قبل از همه در آنجا حضور دارند.

وی با اشاره به بازدیدهای مستمر فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای کشور، افزود: امروز به برکت همین تلاش‌های جهادی، مومنانه و جانفشانی‌‌های بی‌دریغ این عزیزان، ایران اسلامی تبدیل به یک جزیره امن و دارای شکوه، اقتدار و امنیت در بین کشورهای خاورمیانه شده است که جای قدردانی بسیار دارد.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: مردم انتظار دارند حاکمیت در بحران‌های بزرگ در کنار آن ها باشد و خوشبختانه نیروهای مسلح و به ویژه سپاه پاسداران از همان ابتدای بحران کرونا در کنار مردم بودند و برای حفظ سلامت مردم جانفشانی کردند.

وی افزود: در مدت این چهار سال که در کرمانشاه حضور داشته‌ام در همه بحران‌ها سپاه، ارتش، مرزبانی، نیروهای امنیتی و انتظامی و دستگاه قضایی با تمامی امکانات در کنار مردم بوده‌اند و یک ظرفیت بزرگ برای استان بوده‌اند‌. 

بازوند یادآور شد: در شب زلزله ویرانگر آبان ۹۶ فرماندهان سپاه به شکل میدانی در منطقه بودند و اتمام عملیات امداد و نجات در ساعت ۱۱ روز بعد، ماحصل تلاش گسترده ۱۰ هزار نیروی سپاهی و ارتشی در منطقه بود و پس از آن هم این عزیزان در اسکان اضطراری، بازسازی ویرانی‌ها در کنار مردم بودند.

وی ادامه داد: در بحران کرونا نیز سپاه و در کنار دیگر نیروهای مسلح به کمک علوم پزشکی کرمانشاه آمدند و در این جهاد مومنانه پیشگام بودند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه استان در پیک پنجم کرونا در یک شرایط سخت و بحرانی به سر می‌برد ، اظهار داشت: اکنون نزدیک به یک‌هزار و ۴۰۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند و با توجه به این روند افزایشی، کرونا تبدیل به یک بحران جدی در استان شده است. 

وی تاکید کرد: سپاه بار دیگر در کنار مردم ایستاده و با افتتاح این بیمارستان بزرگ فوق تخصصی به کمک بیماران کرونایی آمده است و این هدیه بزرگی از طرف نیروی زمینی به مردم غرب کشور و استان کرمانشاه برای برون رفت از این بحران است که جای سپاسگزاری دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار