مجموعه شعر یکی از بازیگران تئاتر به چاپ دوم رسید

مجموعه شعر «لحظه‌ای نبودنت نداشتن پاهایم در نیمه شب برفیست» سروده آساره هداوند از بازیگران تئاتر کشور به چاپ دوم رسید.
کد خبر: ۴۸۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ - 29September 2021

مجموعه شعر یکی از بازیگران تئاتر به چاپ دوم رسیدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آساره هداوند از بازیگران جوان عرصه تئاتر که طی سال‌های اخیر در حوزه شعر نیز فعالیت دارد از انتشار چاپ دوم مجموعه اشعارش با عنوان «لحظه‌ای نبودنت نداشتن پاهایم در نیمه شب برفیست» سخن گفت.

در توضیحات تکمیلی انتشار چاپ دوم این کتاب شعر آمده است: «اولین مجموعه آثار آساره هداوند مرداد سال ۹۷ با عنوان «لحظه‌ای نبودنت نداشتن پاهایم در نیمه شب برفیست» از سوی نشر آنوشامهر با تیراژ ۵۰۰ نسخه به چاپ رسید و طی روز‌های اخیر هم نوبت دوم چاپ این اثر انجام گرفت.

کتاب دوم این شاعربا عنوان «نشانی‌اش را نمی‌دانم» هم چندی پیش از سوی نشر «هنر پارینه» با تیراژ یک هزار نسخه چاپ شد که نظر به اقبال خوانندگان به چاپ دوم رسیده، این در حالی است که برنامه‌ریزی‌هایی برای انتشار و آماده سازی کتاب سوم وجود دارد که بعد از دریافت مجوز‌های لازم برای انتشارآن اقدام خواهد شد.

آساره هداوند از جمله بازیگران جوان حوزه تئاتر است که علاوه بر پایان تحصیلات خود در رشته سینما، دانش آموخته حوزه تئاتر نیز است. او علاوه بر عضویت در انجمن بازیگران خانه تئاتر، عضویت گروه تئاتر «مانی» به سرپرستی سیروس همتی و بازی در چندین اثر نمایشی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

بازیگر تقدیر شده از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برای بازی نمایش «من» به کارگردانی فرهاد تجویدی، بازیگر برگزیده دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی برای نمایش «شاپرک‌ها» به کارگردانی ناصر آویژه و حضور در چند جشنواره بین المللی به جهت بازی در چند فیلم کوتاه از دیگر فعالیت‌های هنری هداوند در عرصه بازیگری است.

انتهای پیام/120

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار