نخست وزیر دولت نجات ملی یمن:

مقدمه برقراری صلح در یمن، توقف تجاوز نظامی و پایان محاصره است

«بن حبتور» ضمن دروغ خواندن ادعا‌های مقامات سعودی و آمریکایی درباره تلاش‌شان برای تحقق صلح در یمن، گفت: مقدمه تحقق صلح در یمن توقف تجاوز و پایان محاصره است.
کد خبر: ۴۸۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ - 03October 2021

مقدمه برقراری صلح در یمن، توقف تجاوز نظامی و پایان محاصره استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، «عبدالعزیز بن حبتور» نخست وزیر دولت نجات ملی یمن سخنانی را در خصوص تبلیغات دروغین عربستان سعودی و متحدان آن پیرامون جنگ در یمن، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در این زمینه اظهار داشت: آمریکا و عربستان سعودی در زمینه تحقق صلح در یمن جدیت ندارند. آن‌ها همچنان به تجاوز نظامی علیه مردم یمن ادامه می‌دهند.

این مقام ارشد یمن افزود: در عین حال، سعودی‌ها و آمریکایی‌ها به صورت مداوم از طرح‌های خود برای تحقق صلح در یمن سخن می‌گویند. مقدمه برقراری هرگونه صلح در یمن توقف تجاوز و پایان محاصره است. ما همواره برای صلح آماده بوده‌ایم.

پیشتر «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن با انتشار یک پست توئیتری اعلام کرد: کسی که به دنبال صلح در یمن است باید تجاوز نظامی را متوقف سازد.

عبدالسلام همچنین عنوان کرد: مقدمه برقراری هرگونه صلح در یمن توقف تجاوز، لغو محاصره و خروج نیرو‌های بیگانه و اشغالگر از این کشور است. یمن تاکنون به هیچ کشوری تجاوز نکرده است و اکنون حق آزادی و استقلال خود را مطالبه می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار