امام جمعه دزفول:

آمریکا و اسرائیل به دنبال احیای داعش در منطقه هستند

قاضی دزفولی گفت: آمریکا و اسرائیل به دنبال احیای داعش در منطقه هستند تا شکست‌های خود را بپوشانند. دشمن می‌خواهد با ایجاد ناامنی زمینه دخالت خود در منطقه را فراهم کند.
کد خبر: ۴۸۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵ - 15October 2021

آمریکا و اسرائیل به دنبال احیای داعش در منطقه هستند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام سید «محمدعلی قاضی دزفولی» در خطبه‌های این هفته نمازجمعه دزفول که در مصلای امام علی (ع) این شهر برگزار شد، با بیان اینکه نباید فرصت سفرهای استانی به یک تهدید تبدیل شود اظهار داشت: باید توجه شود در سفرهای استانی از دادن وعده های کوتاه مدت که امکان تحقق آنها وجود ندارد جلوگیری شود تا جامعه دچار یاس و ناامیدی نشود.

وی بر ضرورت توجه به مقتضیات کشور تاکید کرد و افزود: هشت سال صنعت، تولید، جوانان، مسکن و دیگر بخش های کشور آسیب جدی دیدند که رسیدگی به آنها  نیازمند جهاد انقلابی و کوشش فراوان دارد.

امام جمعه دزفول از دولت انقلابی خواست در تصمیم گیری ها با بزرگان هر استان مشورت کند تا پیشنهادها کارشناسی شود و دقت فدای سرعت و عجله نشود.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی ادامه داد: برای انتخاب استاندار دقت شود و استانداران توانمندی انتخاب شوند که به مشکلات و معضلات استان اشراف داشته باشند.

وی در ادامه به وضعیت منطقه نیز اشاره کرد و گفت: آمریکا و اسرائیل به دنبال احیای داعش در منطقه هستند تا شکست‌های خود را بپوشانند. دشمن می‌خواهد با ایجاد ناامنی زمینه دخالت خود در منطقه را فراهم کند.

خطیب جمعه دزفول همچنین به رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافع آسمان ولایت اشاره کرد و متذکر شد: این رزمایش با هدف نشان دادن سطح تکنولوژی و به روز بودن جوانان ایرانی برگزار شد. دشمنان تصور کردند می توانند قدرت جوانان ایرانی را رصد کنند ولی دانش و توانایی جوانان کشورمان در حوزه های مختلف به سطح بالایی رسیده است.

قاضی دزفولی در بخش دیگری از خطبه های امروز، هفته نیروی انتظامی را  گرامیداشت و ضمن قدردانی از اقدامات نیروی انتظامی در دزفول گفت: با وجود تلاش صورت گرفته، سرقت و ناامنی در دزفول وجود دارد که منکر نمی شویم  و باید رفع شود.

وی همچنین به وضعیت اسف بار بدحجابی و بی حجابی در دزفول اشاره کرد و خبر داد: یکی از دلسوزان دفاع مقدس طی نامه ای خواستار پیگیری بی حجابی در دزفول  شده که این مطالبه پیگیری می شود چرا که عده ای می خواهند با این وضعیت در دزفول  قبح شکنی کنند.

امام جمعه دزفول در خصوص  زلزله اندیکا نیز گفت: برخی از روستاهای شهرستان اندیکا در مناطق کوهستانی، دوردست و محروم  ۱۰۰ درصد ویران شدند. زلزله زدگان اندیکا از مردم نیکوکار و متدین دزفول درخواست کمک کردند لذا هرکس در حد توان کمک کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار