سردار جزایری:

دیپلمات‌های ایران هرگز به غرب ستمگر باج نخواهند داد

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دیپلمات‌های ایران هرگز به غرب ستمگر باج نخواهند داد و مردم ایران با چشمان باز عملکرد نمایندگان خود و همین طور طرف مقابل را رصد می‌کنند.
کد خبر: ۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹ - 22October 2013

دیپلمات‌های ایران هرگز به غرب ستمگر باج نخواهند داد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه همایش جنگ نرم قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)  که در ارومیه برگزار شد، پیرامون موضوع مذاکرات هستهای 1+5، اظهار داشت: بی اعتمادی مردم ایران نسبت به امریکا بیش از گذشته است و با توجه به عملکرد دولت آمریکا و برخی دولتهای اروپایی از جمله انگلیس سوء ظن ایرانیها در مورد آنها با ده ها دلیل و اسناد متقن و شواهد بدون خدشه همراه است.

سردار جزایری افزود: استکبار بر این خیال باطل است که دیپلماتهای ایران در برابر فشارهای غیر انسانی آنها کوتاه خواهند آمد که این موضوع بیانگرعدم شناخت کافی از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: دیپلماتهای ایران هرگز به غرب ستمگر باج نخواهند داد و مردم ایران با چشمان باز عملکرد نمایندگان خود و همین طور طرف مقابل را رصد میکنند.

وی با بیان اینکه مدل و شیوه اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راه صحیح عبور از تحریمها می باشد، خاطرنشان کرد: مردم ایران دوره کنونی را به سلامت طی خواهند کرد و آمریکا و رژیم صهیونیستی از اقدامات شرورانه خود حرفی نخواهند زد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: اخبار حاصله از تهران و سایر استانها حاکی از شور و نشاط مردمی و دستگاههای ذیربط و به خصوص تشکلهای مردم نهاد برای برپایی تجمعات ضدامریکایی در روز 13 آبان است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار