فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

مردم در روز ۹ دی، بصیرت و ولایت مداری خود را به نمایش گذاشتند

سردار «ریحانی » گفت:روز ۹ دی یکی از روزهای پرفروغ نظام یاست که در این روز مردم ولایی ایران اسلامی بصیرت و ولایت مداری خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۴۹۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ - 30December 2021

۹ دی، مردم  بصیرت و ولایت مداری خود را به نمایش گذاشتندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی  که به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده از روز ۹ دی به عنوان یکی از روزهای پرفروغ نظام یاد کرد و اظهار داشت: در این روز مردم ولایی ایران اسلامی بصیرت و ولایت مداری خود را به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: یوم الله ۹ دی حادثه‌ای عظیم و حماسه‌ای دیگر از ملتی آگاه  و سربلند در صحنه است که با نگاهی نافذ و در کشاکش مسائل اجتماعی و  سیاسی ترفندهای دشمنان را خنثی کردند.

ریحانی با اشاره به حضور پرشور مردم مومن و انقلابی در حماسه ۹ دی، تصریح کرد: در این مراسم همه اقشار با سلیقه های مختلف سیاسی به صحنه آمده و فتنه های دشمنان را در هم پیچیدند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: مردم در جریان حماسه ۹ دی به صورت خودجوش و بر اساس آگاهی برای دفاع از نظام به میدان آمده و این  روز پرافتخار را رقم زدند.

وی اشاره ای هم به حضور پررنگ مردم ولایی استان کرمانشاه در جریان فتنه ۸۸ در دفاع از نظام داشت و گفت: مردم انقلابی این استان یک روز زودتر از دیگر هموطنانمان احساس تکلیف کرده و برای دفاع از نظام پای کار آمدند که نشان از ولایتمداری آنان دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار