با حضور ساحل‌نشینان خلیج فارس صورت گرفت؛

تشییع و تدفین ۲ شهید گمنام در مجتمع بندری امام خمینی (ره)

پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس پس از وداع و تشییع در محوطه اداره کل بنادر ودریانوردی خوزستان در مجتمع بندری امام خمینی (ره) به خاک سپرده شدند.
کد خبر: ۴۹۹۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ - 08January 2022

تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در مجتمع بندری امام خمینی (ره) خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس امروز در ایام شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهراء (س) پس از وداع و تشییع در محوطه اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، در مجتمع بندری امام خمینی (ره) به خاک سپرده شدند.

در آیین تشییع و تدفین این شهدای گرانقدر که رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور، نماینده ولی فقیه در خوزستان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون سیاسی استاندار خوزستان و جمعی از مردم سربندر و کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان حضور داشتند با نثار گل و قرائت فاتحه از مقام شامخ شهدا تجلیل به عمل آمد.

این شهدا از جمله شهدای تازه تفحص‌ شده‌ای هستند که در تاریخ ۱۸ آذرماه از طریق مرز بین‌المللی شلمچه وارد خاک ایران اسلامی شدند.

پیکرهای مطهر سه شهید دوران دفاع مقدس نیز روز پنجشنبه در میان حزن و اندوه مردم انقلابی اهواز تشییع شدند و سپس پیکرهای پاک ۲ شهید به سربندر ماهشهر انتقال یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار