دبیر دومین یادواره مادران شهدای دوراهک:

امروز پاسداشت یاد و نام مادران شهدا ادای دین به مقام شامخ شهدا است

«عالی پور» گفت: امروز پاسداشت یاد و نام مادران شهدا و برگزاری چنین یادواره‌هایی کمترین ادای دین به مقام شامخ شهدا است.
کد خبر: ۵۰۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱ - 16January 2022

امروز پاسداشت یاد و نام مادران شهدا ادای دین به مقام شامخ شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «زینب عالی پور» دبیر دومین یادواره مادران شهدای دوراهک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: مادران شهدا با تأسی از حضرت ام‌البنین سلام‌الله علیها فرزندانی که سال‌ها با جان‌ودل در دامن خود پرورش داده بودند را راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کردند تا اسلام و انقلاب اسلامی حفظ شود.

وی گفت: امروز پاسداشت یاد و نام مادران شهدا و برگزاری چنین یادواره‌هایی کمترین ادای دین به مقام شامخ شهدا است.

دبیر دومین یادواره مادران شهدای دوراهک خاطرنشان کرد: پایگاه مقاومت بسیج سمیه شهر دوراهک این افتخار را دارد تا از سال گذشته برای اولین بار سنگ بنای برگزاری یادواره مادران شهدا را بگذارد که شاید بتوان گفت از پیشگامان این اقدام در شهرستان دیر بوده‌ایم و امسال نیز این توفیق دست داد تا برای دومین سال پیاپی در چنین شبی از مقام این مادران تجلیل کنیم.

دبیر یادواره مادران شهدای دوراهک ادامه داد: امیدواریم خدای متعال این توفیق را نصیبمان کند که در سال‌های آینده نیز یادواره مادران شهدای دوراهک به‌صورت گسترده‌تر و با محتوایی درخورشان این عزیزان برگزار نمائیم.

عالی پور در پایان از همکاری مردم دوراهک، بسیج حوزه جندالله، شورای اسلامی و شهرداری دوراهک، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر و بسیجیان جهادگر که در برگزاری این مراسم همکاری داشته‌اند، تقدیر کرد.

قرائت اشعاری در وصف حضرت ام‌البنین (س) و مادران شهدا توسط هاجر احمدی از شاعران آئینی، مداحی و مرثیه‌سرایی توسط مسلم رضایی از مداحان اهل‌بیت و تجلیل از خانواده معظم شهدای شهر دوراهک توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران از دیگر بخش‌های این مراسم یادواره بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها