دولت سوریه 48 زندانی زن وابسته به شورشیان را آزاد کرد

دولت سوریه با نشان دادن حسن نیت خود برای همکاری بیشتر، 48 تن از زنان عضو گروه های شورشی را که توسط نیروهای دولت بازداشت و زندانی شده بودند، آزاد کرد.
کد خبر: ۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸ - 24October 2013

دولت سوریه 48 زندانی زن وابسته به شورشیان را آزاد کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از "الجزیره"، در پی توافق روزهای گذشته که منجر به آزادی سازی گروگان های لبنانی شده بود، دولت سوریه نیز در حالی که در اوایل این هفته 14 زندانی زن عضو گروه های شورشیان را آزاد کرده بود، با هدف نشان دادن حسن نیت خود برای همکاری بیشتر، صبح امروز (پنج شنبه) 48 تن دیگر از اعضای گروه های شورشی را آزاد کرد.

طبق اخبار منتشر شده توسط منابع دولتی سوریه، این زندانیان زن آزاد شده در مناطق مرزی نزدیک لبنان آزاد شده و به خانه خود بازگشته اند.

گفتنی است طبق گمانه زنی های اولیه با این اقدام دولت سوریه که نرمش و صلح طلبی آن را در مقابل مخالفان نشان می دهد، در صورت واکنش و اقدام متقابل از سوی شورشیان می توان انتظار  کسب توافقات میان طرفین بحران سوریه و همکاری میان آنها در برخی زمینه ها را داشت.

شایان ذکر است این اقدام دولت سوریه در ادامه تلاش آن در همکاری با برخی کشورهای منطقه برای آزاد سازی 17 گروگان لبنانی که توسط شورشیان سوریه به گروگان گرفته شده بودند و همچنین آزادی دو خلبان ترک قرار دارد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار