مشاور فرمانده سپاه امام رضا (ع):

عزت جمهوری اسلامی در گرو تبعیت از ولایت است

سردار «غفورپور» گفت: مادامی که زیر پرچم ولایت باشیم هزینه‌هایی که برای نظام می‌شود حداقل خواهد بود و حداکثر دستاوردها حاصل خواهد شد که موجب افتخار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم می‌شود.
کد خبر: ۵۰۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶ - 08February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی یادواره ۲۷ شهید شهر کهنه از توابع شهرستان قوچان شب گذشته با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «مجتبی غفورپور» مشاور فرمانده سپاه امام رضا (ع)، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

سردار غفورپور با ارائه یک پژوهش آماری به مقایسه میزان پیشرفت‌های ایران در دوران طاغوت و جمهوری اسلامی پرداخت و اظهار داشت: علیرغم دشمنی‌های دنیای استکبار اما جمهوری اسلامی به برکت هدایت‌های داهیانه امام خمینی (ره)، ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و ایستادگی مردم در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های چشمگیری داشته که با دوران طاغوت قابل قیاس نیست و این موفقیت‌ها به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است.

وی در ادامه برگزاری یادواره شهدا را نشان از تداوم راه شهیدان دانست و افزود: مردم ایران اسلامی با گذشت ۳۷ سال از پایان جنگ در مناسبت‌های مختلف با برگزاری یادواره‌های شهدا یاد و نام شهیدان را زنده نگه می‌دارند که این نشان از وفاداری مردم کشورمان به انقلاب اسلامی است.

مشاور فرمانده سپاه امام رضا (ع) در ادامه نقش رزمندگان قوچانی را در دفاع مقدس مهم دانست و گفت: شهدای شهر کهنه نشان از نجابت و ولایتمداری این شهر دارد. مردم این خطه از استان جزو شجاع‌ترین و بانشاط‌ترین رزمندگان در دوران دفاع مقدس بودند و در عملیات‌های مهم نقش ایفا کردند، در آن دوران پرافتخار عملیاتی نبود که قوم دلاور کرمانج در آن شهید نداده باشد.

غفورپور در ادامه به وفاداری مردم ایران نسبت به انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: امام خمینی (ره) در وصیتنامه الهی سیاسی خود به این مطلب تأکید داشتند که مردم ایران از مردم صدر اسلام جلودارتر و وفادارتر بوده‌اند.

مشاور فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: بعد از رحلت پیامبر (ص) به درب خانه حضرت زهرا (س) رفتند و دخت نبی‌مکرم اسلام (ص) بدون آنکه کسی اعتراضی کن آن حضرت را به شهادت رساندند. اما مردم ایران با آغاز تجاوز ارتش بعث عراق به میهن اسلامی و در دوران دفاع مقدس به پشتیبانی از امام خمینی (ره) بعنوان نائب امام زمان (عج) به فرمان ایشان لبیک گفتند و با حضور پرشور و مستمر خود در جبهه‌های حق علیه باطل ضمن دفاع از اسلام و انقلاب از این آزمان الهی سربلند بیرون آمدند.

وی بیان داشت: دفاع و پشتیبانی از اسلام و ولایت بعد از دفاع مقدس نیز ادامه داشت. با آغاز تحولات سوریه وقتی مردم کشورمان حرم اهل‌بیت را در سوریه و عراق در خطر دیدند سر از پا نشناخته برای دفاع از حرم آل‌الله راهی سوریه شدند و حماسه‌های بی‌بدیلی را خلق کردند که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

غفورپور در پایان تبعیت از ولایت را در استمرار بخشیدن به حرکت رو به پیش انقلاب اسلامی ضروری دانست و تأکید کرد: مادامی که زیر پرچم ولایت باشیم هزینه‌هایی که برای نظام می‌شود حداقل خواهد بود و حداکثر دستاوردها حاصل خواهد شد که موجب افتخار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار