اکران مستند «ردی از یک مرد» در مشهد

مستند «ردی از یک مرد» روایتی متفاوت از سردار شهید «علیرضا توسلی» فرمانده و بنیانگذار لشکر فاطمیون جمعه ششم اسفند در مشهد اکران می‌شود.
کد خبر: ۵۰۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ - 24February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با ششمین سالگرد شهادت «علیرضا توسلی» فرمانده و بنیانگذار لشکر فاطمیون و «رضا بخشی» جانشین این لشکر، مستند «ردی از یک مرد» روایتی متفاوت از سردار شهید ابوحامد جمعه ششم اسفند ساعت ۱۰ صبح در سالن شماره ۲ پردیس سینمایی هویزه واقع در خیابان دانشگاه اکران عمومی می‌شود.

در این مراسم که خانواده شهدا و جمعی از مدافعان حرم حضور خواهند داشت یکی از فرماندهان لشکر فاطمیون، حماسه‌آفرینی‌های مجاهدان افغانستانی این لشکر را در دفاع از حرم آل‌الله روایت می‌کند.

رشادت‌ها و سلحشوری‌‌های رزمندگان جبهه مقاومت به‌خصوص لشکر فاطمیون در قالب اکران عمومی فیلم‌های سینمایی و مستند در جمعه‌ هر هفته در پردیس سینمایی هویزه مشهد روی پرده می‌رود. این ایده از سوی مرکز رسانه فاطمیون و پایگاه مقاومت بسیج شهدای فاطمیون با همکاری حوزه هنری خراسان رضوی و پردیس سینمایی هویزه اجرا می‌شود.

در مستند «ردی از یک مرد» که به کارگردانی محسن اردستانی رستمی و تهیه‌کنندگی ساسان فلاح‌فر تولید شده است علیرام نورایی به روایت رشادت‌های شهید توسلی در جبهه مقاومت در مبارزه علیه تکفیری‌ها می‌پردازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار