معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص):

دلاورمردی‌های لشکر فاطمیون زبانزد است

سردار «حاجی‌زمانی» گفت: دلاورمردی‌ها، استقامت و پایمردی مدافعان حرم لشکر فاطمیون زبانزد بود به‌گونه‌ای که در عملیات‌هایی که این لشکر وارد عمل می‌شد لرزه بر پیکر داعشیان می‌افتاد.
کد خبر: ۵۷۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱ - 06March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، دهمین یادواره شهدای فاطمیون بزرگداشت سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» و گرامیداشت هشتمین سالگرد سرداران شهید فاطمیون «علیرضا توسلی» و «رضا بخشی» و شهدای تل قرین به میزبانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «اسدالله حاجی‌زمانی» معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص)، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی، خانواده شهدا و رزمندگان مدافع حرم لشکر فاطمیون شامگاه دوشنبه در مجتمع شهدای سلامت مشهد برگزار شد.

سردار حاجی‌زمانی در این مراسم اظهارداشت: مدافعین حرم توسط سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی سازماندهی، مدیریت و فرماندهی شدند.

وی افزود: رشادت‌های مدافعان حرم از کشورهای مختلف اسلامی باعث شد تا داعش که با پشتیبانی ویژه نظام سلطه در سوریه حضور پیدا کرده بود شکست مفتضحانه‌ای را تجربه کند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) افزود: در سال ۱۳۹۲ شهید علیرضا توسلی و ۲۲ نفر از همرزمان افغانستانی خود لشکر فاطمیون را پایه‌گذاری کردند.

حاجی‌زمانی تصریح کرد: بنا به شهادت فرماندهان جبهه مقاومت، لشکر فاطمیون در عرصه دفاع از حرم و جنگ با داعش و تکفیری‌ها لشکر خط‌شکن بود و کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشت.

وی تأکید کرد: دلاورمردی‌ها، استقامت و پایمردی مدافعان حرم لشکر فاطمیون زبانزد بود به‌گونه‌ای که در عملیات‌هایی که این لشکر وارد عمل می‌شد لرزه بر پیکر داعشیان می‌افتاد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) گفت: شکل‌گیری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) با هدف خدمت به مردم و پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی که تقدیم ۳۲ شهید از افتخارات این قرارگاه است جزو دستاوردهای خون شهداست.

روایتگری مدافع حرم افغانستانی لشکر فاطمیون «سید مسافر»، اجرای سرود، پخش کلیپ و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها