امام جمعه هشترود:

رد پای غرب در تمام جنگ‌های دنیا دیده می‌شود

حجت‌الاسلام «جعفریان» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته «هشترود» گفت: در هر نقطه‌ای از دنیا که جنگ است، یا غرب خودش مستقیما وارد شده و یا نیابتا آن را دنبال می‌کند.
کد خبر: ۵۰۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲ - 25February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «حسن جعفریان» امام جمعه «هشترود»، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود با تبریک مبعث پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: در ایام قبل از بعثت، جاهلیت سنتی حاکم بود اما پیامبر اعظم (ص) پنجره‌ای رو به بهشت باز کرد که برخی‌ها توانستند از آن بهره ببرند.

وی افزود: امروز نیز برخی‌ها گرفتار جاهلیت مدرن به محوریت غرب وحشی هستند و مراکز و مجامع بین‌المللی که وظیفه‌شان دفاع از حقوق مردم و انسانیت است در خدمت رژیم صهیونیستی و مقاصد آمریکاست. سبک زندگی که بشر غربی سعی دارد در همه جا گسترده کند بشر را به سمت حیوانی‌ترین رفتارها می‌کشاند.

«جعفریان» تاکید کرد: در هر نقطه‌ای از دنیا که جنگ است، یا غرب خودش مستقیما وارد شده و یا نیابتا آن را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: سفر رئیس جمهور به قطر حاکی از اهتمام دولت ایران به ارتباط  با همسایگان است. قطر همسایه‌ای توانمند است که منافع مشترکی با آن داریم و هماهنگی طرفین به نفع هر دو در همه زمینه‌ها مخصوصا در مسائل اقتصادی است.

امام جمعه هشترود یادآور شد: کشور ما نیز در برهه‌های حساسی که دولت‌هایی چون عربستان و امارات سعی در انزوای قطر داشتند، حمایت کاملی از قطر انجام داد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به خانواده‌های نیازمند در آستانه آغاز سال نو گفت: در ایام پایان سال کمک به نیازمندان را فراموش نکنیم و در بحث نیکوکاری لازم است با کمیته امداد همکاری کرده تا بتوانیم دل نیازمندان را شاد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار