مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع):

تولید محتوای فاخر، نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی را ارتقا می‌بخشد

«امینی‌فر» گفت: اگر تولید محتوایی که در حوزه دفاع مقدس انجام می‌گیرد فاخر باشد رسانه‌ها به‌صورت خودکار نسبت به توزیع آن در فضای مجازی اقدام خواهند کرد.
کد خبر: ۵۱۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ - 19April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با «عبدالله امینی‌فر» مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) امروز در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان برگزار شد.

امینی‌فر در این نشست بابیان اینکه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان باید نقش هدایتگری و تخصصی ایفا کند، اظهار داشت: اگر تولید محتوایی که در حوزه دفاع مقدس انجام می‌گیرد فاخر باشد رسانه‌ها به‌صورت خودکار نسبت به توزیع آن در فضای مجازی اقدام خواهند کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها و ساختارهای استانی در طول سال در قالب‌های مختلف تولیدات فراوانی در فضای مجازی دارند که با توجه به توان تخصصی و فنی این مجموعه‌ها، اگر اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان محتوا در اختیار آن‌ها قرار دهد قادر خواهند بود نسبت به تولید محتوا با موضوع دفاع مقدس متناسب با فضای مجازی اقدام کنند.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) گفت: برای شناسایی مجموعه‌های اثرگذار در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در فضای مجازی فعال هستند و بهره‌گیری از توان آن‌ها در جهت پیشبرد اهداف و مأموریت‌های اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان، باید گروه‌های فعال در فضای مجازی به رقابت بپردازند تا از بین آن‌ها گروه‌های برتر در عرصه‌های موردنظر انتخاب و از ظرفیت آن‌ها استفاده شود.

انطباق مأموریت‌های اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس با بسیج

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست ابراز داشت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دارای دو ساحت ستادی و اجرایی است. عامل و محور در ساحت ستادی، اداره‌کل حفظ آثار استان است و در ساحت اجرایی عامل و محور دستگاه‌ها، ساختارها و تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس هستند.

وی افزود: اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان برای پیشبرد مأموریت‌های محوله در عرصه‌های ستادی و اجرایی باید از ظرفیت خبرگزاری‌ها و فضای مجازی استفاده کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بخشی از مأموریت‌های اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس با بسیج منطبق است و اقداماتی که مدنظر این اداره‌کل در فضای مجازی است به‌صورت آتش به اختیار توسط رده‌های تابعه بسیج انجام می‌گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کرد: هزاران کانال و گروه در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی فعالیت دارند که لازم است اداره‌کل حفظ آثار استان در تعامل با مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) با مدیران این کانال‌ها و گروه‌ها مرتبط شود و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، به انعکاس فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس در فضای مجازی رونق ببخشد.

یوسفعلی‌زاده در این نشست حمایت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان را از مجموعه‌های فعال در فضای مجازی که در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت دارند اعلام کرد و نقش‌آفرینی این مجموعه‌ها در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضروری دانست.

در این نشست «محمدرضا حقدادیان» مدیر اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی و حجت‌الاسلام «علیرضا دهقان» مدیرمسئول خبرگزاری دفاع مقدس استان به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در استفاده هر چه‌بهتر از فضای مجازی در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس پرداختند.

تولید محتواهای فاخر، نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی را ارتقا می‌بخشد

تولید محتواهای فاخر، نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی را ارتقا می‌بخشد

تولید محتواهای فاخر، نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی را ارتقا می‌بخشد

تولید محتواهای فاخر، نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی را ارتقا می‌بخشد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها