کنگره شهدای ترور-11/ دقایقی پیش؛

دومین کنگره بین المللی شهدای ترور با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

بعد از ظهر امروز دومین کنگره بین المللی 17 هزار شهید ترور با تجلیل و قدردانی از نویسندگان برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۵۲۱۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ - 01September 2015

دومین کنگره بین المللی شهدای ترور با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، دکتر علی آدمی و مهدی شادمانی با مقاله ی تروریسم در مرزهای غرب و شمالغرب کشور، امین کیانی با مقاله ی محکومیت سوء قصد به جان مقامات سیاسی در قوانین داخلی ایران و موازین بین الملل، دکتر جهانشاه شکری، حسین شکری و مجتبی عباسی با مقاله بررسی علل ناکارآمدی شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در حمایت از شهدای ترور ایران، دکتر حسین جهان تیغ، اکبر خواجه و زهرا جهان تیغ با مقاله ی کالبد شکافی ترور در سیستان و بلوچستان و علی عزیزی با مقاله ی پیشگیری از زایش تروریسم اجتماعی در ایران به عنوان 5 نویسنده ی برتر در حوزه داخلی معرفی شدند.

همچنین  از عبدالکریم سالکی، هادی ایمانی، حسین حسن زاده، سید محسن طلوع و دکتر محمد تقی امراللهی به جهت نگارش مقالات تحلیل تطابق عملکرد داعش با شاخص های تروریست با تاکید بر امنیت ملی ایران، تروریسم سایبری و مشکل یافتن منشا آنها، بررسی امکان استرداد اعضای گروهک منافقین به ایران با استناد به قانون، امکان سنجی و بازنگری اسلامی حقوق بین الملل در مبارزه علیه تروریسم سایبر و علل شکل گیری و تداوم تروریسم پس از انقلاب با تاکید بر مولفه های هویت انقلاب اسلامی تقدیر شد.

در بخش بین الملل نیز به ترتیب حسین احمد با مقاله ی چالش های ایران در مبارزه با تروریسم در خاورمیانه، احمد جاسم الطرفی با مقاله ی تروریسم صهیونیسمی علیه ایران با نگاهی به پرونده هسته ای ایران و بیلور سینگ با مقاله ی تهدید تروریسم در جنوب شرق آسیا درس هایی برای خط مشی امنیت ایران مورد تقدیر قرار گرفتند.

لازم به ذکر است در اختتامیه ی این همایش از 5 مقاله ای که دارای نوآوری بودند تقدیر شد. حسینعلی سعدی، ابوالفضل حسن آبادی، کیانوش نظری، غلامرضا ابراهیمی و سجاد نجفی نویسندگان این 5 مقاله بودند.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
لیلی بهاری
|
-
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
0
0
سلام همایش بسیار عالی بود ولی نفر اول مقالش خیلی عالی نبود ضمن اینکه اونجا اعلام کردن لیلا شادمان اینجا زدن مهدی شادمان.
لی
|
-
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
0
0
واقعا همه چی خوب وبود اگه میشه سالهای آینده اطلاع رسانی بیشتر بشه واسه پذیرش مقاله.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار