کنگره شهدای ترور-13/ عدنان سراج مطرح کرد

نقش منافقین در سرکوب قیام های مردم عراق علیه رژیم بعث

محقق عراقی در دومین روز از کنگره شهدای ترور به نقش سازمان مجاهدین خلق در دشمنی با مردم ایران و عراق اشاره کرد.
کد خبر: ۵۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰ - 01September 2015

نقش منافقین در سرکوب قیام های مردم عراق علیه رژیم بعث

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، "عدنان سراج" از عراق در دومین روز از کنگره شهدای ترور در رابطه با مقاله خود گفت: موضوع مقاله من مرتبط با فعالیت های سازمان مجاهدین خلق در عراق است.

وی افزود: سازمان تروریستی خلق، تلاش کرد به امنیت دو کشور ایران و عراق ضربه وارد کند، لذا با هر سازمانی که مخالف ایران و عراق است، همکاری کرد.

سراج بیان داشت: این سازمان تروریستی برای اینکه اهداف خود را محقق کند با دشمنان دو ملت به ویژه رژیم بعث عراق ارتباط تنگاتنگی برقرار کرد و نیروهای آن در ارتش بعثی عراق آموزش هایی دیدند.

وی ادامه داد: از آنجایی که می دانستند، سرنوشت این سازمان با صدام گره خورده است تلاش کردند هر قیامی داخلی که علیه حزب بعث بود را بخوابانند و با آن مقابله کنند. این سازمان ماهانه 75 میلیون دلار از رژیم صدام کمک مالی دریافت می کرد.

این محقق عراقی خاطرنشان کرد: اینان برای اینکه به اهدافشان دست یابند حتی ساعاتی از شبانه روز رسانه های عراق را در اختیار داشتند و به تبیلغ خود و فعالیت علیه انقلاب اسلامی می پرداختند و اتهاماتی را نسبت به امام و انقلاب وارد می کردند. به طور مثال بیان می کردند که ایران به دنبال تشکیل نظامی فارسی در منطقه و به دنبال توسعه طلبی است.

سراج با بیان اینکه راهبرد سازمان مجاهدین خلق، وارد شدن در جنگ تمام عیار با ایران اسلامی بود، عنوان داشت: لذا بسیاری از نیروهای خود را در ارتش های مجهز و کلاسیک دنیا مانند رژیم صهیونیستی، آمریکا و ارتش عراق آموزش دادند.

وی اضافه کرد: در سال 2003 که رژیم صدام از بین رفت، اسنادی به دست آمد که نشان داد این ها چگونه برای جنگ با ایران آماده می شدند.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار