پخش چهار تله فیلم، سهم محرم 92 از تلویزیون

فیلم " گوهر گنداب" همزمان با عاشورای حسینی از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. این فیلم زندگینامه علی گندابی است.
کد خبر: ۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶ - 29October 2013

پخش چهار تله فیلم، سهم محرم 92 از تلویزیون

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، فیلم " اوقات مشترک آنها" ساخته سید جمال سید حاتمی پنجشنبه شانزدهم آبان همزمان با سوم محرم ساعت 19 از شبکه سوم سیما پخش می شود. فیلمنامه این اثر توسط امیر عبدی به نگارش در آمده است. این فیلم برشی از زندگی یک کارمند بانک است که در پی وقوع حادثه ای ناخواسته صاحب کیفی پر از پول می شود.مسعود کرامتی، مریم بوبانی، مهدی صباغی، شیرین اسماعیلی، مهری آل آقا، شیوا بلوچی، حسام منظور و عرفان برزین بازیگران این فیلم هستند.

همچنین فیلم " حس تماس" به کارگردانی داریوش یاری نیز روز جمعه هفدهم آبان همزمان با چهارم محرم به روی آنتن شبکه سه می رود. این فیلم بر اساس طرحی از داریوش یاری و محمود آیدین به نگارش درآمده و روایتگر زندگی یک تهیهکننده، سردبیر و مجری موفق رادیویی است. زیبا بروفه، علیرضا جلالی تبار، الیکا عبدالرزاقی، علی سلیمانی و بازیگر خردسال ملیکا شعبان در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

فیلم " فیروزه سیاه" ساخته سید رضا بهشتی نیز همزمان با تاسوعای حسینی از این شبکه پخش می شود.این فیلم توسط فدیا نورالهیان به نگارش در آمده و زندگی زوج جوانی را روایت می کند که در مورد نگهداری از کودک بیمار خود دچار تردید شده اند. مهران احمدی فصیح، آشا محرابی و آریا مهدوی ایزدی از بازیگران"فیروزه سیاه"هستند.

فیلم " گوهر گنداب" ساخته پدرام زمانی و بابک کشن فلاح نیز همزمان با عاشورای حسینی از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.این فیلم زندگینامه علی گندابی است، فردی که به همراه دارو دسته اش خیابانها را می بسته و از مردم زورگیری می کرده است تا اینکه در شبی که مست بوده به یک روحانی بر می خورد و متوجه می شود که آن شب ، شب اول محرم است. مجتبی مظفری ، میثاق جمشیدی و میلاد موثقی بازیگران این فیلم هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار