معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع عنوان کرد؛

برپایی موکب‌های وزارت دفاع در سه نقطه مرزی

دریادار خواجه‌امیری در جلسه ستاد اربعین وزارت دفاع از برپایی سه موکب این وزارتخانه در مناطق شلمچه، چذابه و مهران خبر داد.
کد خبر: ۵۴۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ - 05September 2022

امیر دریادار مهدی خواجه امیریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «مهدی خواجه امیری» معاون هماهنگ‌کننده و رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه ستاد اربعین این وزارتخانه پیرامون اقدامات وزارت دفاع برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) خبر داد و اظهار داشت: مجموعه وزارت دفاع همانند ملت ایران، شیعیان و آزادگان جهان، عاشق و دلسوخته امام حسین (ع) است و همانند همه علاقه‌مندان و دوست‌داران آن حضرت در این مسیر مقدس برای خدمتگزاری در کنار دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی و مردم‌نهاد فعالیت خود را از مردادماه سال جاری شروع کرده است.

دریادار خواجه امیری افزود: امسال وزارت دفاع بر اساس هماهنگی با ستاد مرکزی اربعین وزارت کشور و در چارچوب ستاد هماهنگی اربعین حسینی ستاد کل، در سه منطقه شلمچه، چذابه و مهران اقدام به برپایی موکب‌هایی جهت خدمت‌رسانی مورد نیاز برای زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین حسینی کرده است.

وی تصریح کرد: این اقدامات با محوریت معاونت منابع انسانی وزارت دفاع و‌ همکاری بخش‌های دیگر این سازمان در حال انجام است. تأمین بخشی از آب آشامیدنی، حمل و نقل و ایجاد سایه‌بان برای اقامت زوار در دستورکار قرار گرفته است.

رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع ادامه داد: تسطیح بخشی از جاده مهران توسط معاونت مهندسی و شرکت راه‌سازی وزارت دفاع صورت گرفته و در حال تکمیل برخی از زیرساخت‌ها جهت اسکان راحت زوار هستیم.

امیر خواجه امیری با اشاره به آمادگی کامل وزارت دفاع برای کمک به برگزاری هرچه باشکوه‌تر پیاده‌روی اربعین خاطرنشان کرد: استقبال و اشتیاق کارکنان و خانواده‌های وزارت دفاع برای شرکت در پیاده‌روی اربعین امسال بیش از سالیان گذشته است و این وزارتخانه تسهیلات لازم برای حضور پرشور در این حرکت بزرگ بین‌المللی را فراهم کرده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار