امام جمعه قصرشیرین:

معاندان درصدد ناموجه جلوه دادن مقابله با بدپوششی هستند

حجت الاسلام «صالحی» گفت: حادثه درگذشت مرحومه امینی برای آشوبگرانو معاندان سوژه‌ای برای به راه انداختن جنگ رسانه‌ای علیه نظام اسلامی بود تا با بهره برداری از این حادثه هرگونه مقابله با بدپوششی را ناموجه جلوه دهند.
کد خبر: ۵۴۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱ - 23September 2022

معاندان درصدد ناموجه جلوه دادن مقابله با بدپوششی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین «صادق صالحی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین در خطبه های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: در همه تخلف های کوچک و بزرگ دیگر هم ممکن است فردی با سابقه بیماری زمینه ای یا حتی غیر آن دچار موارد مشابه شود که اگر قرار باشد پلیس صرفا به احتمال اینکه افراد ممکن است دچار حادثه ای از این جنس شوند اقدامی نکند و به این بهانه وظایف خود را انجام ندهد باب مقابله با قانون شکنی بسته شده و فلسفه وجودی پلیس بی معنا می شود.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: حادثه درگذشت مرحومه امینی برای جبهه احزاب معاند سوژه ای برای به راه انداختن جنگ رسانه ای علیه نظام اسلامی است و آشوبگران و عده ای کارشناس نمای داخلی با عدم تشخیص درست میدان تلاش می کنند تا با بهره برداری از این حادثه هرگونه مقابله با بدپوششی را ناموجه جلوه دهند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به اهمیت حضور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: از ابتدای شکل گیری مجمع عمومی متحد بنابود مجمعی محلی برای صدوربیانیه ها، برگزاری بحث های جدی بر سر موضوعات جهانی از جمله فقر و توسعه تا صلح و امنیت باشد که در مجمع عمومی تمامی ۱۹۳عضو سازمان ملل متحد از حق رای یکسان برخوردارند.

خطیب جمعه شهرستان قصرشیرین مهم ترین دلایل اهمیت سفر رئیس جمهور به نیویورک را در وهله اول این بیان کرد که این اجلاس و سخنرانی در آن بازتاب دهنده نظرات برحق ایران درباره موضوعات مهم جهان کنونی و آینده است.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: در یک بازه زمانی کوتاه رئیسی می تواند تعداد زیادی از دیدارهای دوجانبه  و چند جانبه با روسای جمهور سایر کشور ها داشته باشد و اگر به صورت عادی این اتفاق بخواهد بیفتد شاید به بیش از چند ماه زمان نیازباشد، از این جهت باتوجه به اینکه غالب رهبران کشورهای مختلف دنیا در اجلاس سالانه سازمان ملل متحد حضور دارند این فرصت وجود دارد تا دریک بازه زمانی چند روزه گام های خیلی جدی در عرصه دیپلماسی برداشته شود.

وی اضافه کرد: نیویورک همچنین یکی از فرصت های رسانه ای مهم در دنیا محسوب می شود که مصاحبه با رسانه‌های مختلف و مشهور دنیا انعکاس نظرات بر حق ایران انقلابی از لسان نماینده مردم ایران آن هم در شرایط جنگ ترکیبی رسانه ای دشمن یک فرصت مناسب محسوب می شود.

امام جمعه قصرشیرین در ادامه با اشاره به فرصت عضویت ایران در پیمان شانگهای گفت: ایران در سال ۲۰۰۵ یعنی پنجمین سال تاسیس سازمان شانگهای برای اولین بار به نشست این سازمان دعوت شد ، در همان سال اول به عضویت ناظر در این سازمان درآمد و یک سال بعد یعنی سال ۲۰۰۶ برای عضویت دائم در این سازمان درخواست داد ولی ۱۶سال طول کشید تا عضویت دائم دراین سازمان منطقه ای محقق شود .

حجت الاسلام صالحی گفت: اکنون که شرایط جهانی تغییر یافته و روسیه و چین به عنوان قدرت های اصلی سازمان شانگهای با آمریکا و اروپا و حتی رژیم صهیونیستی سرشاخ شده اند، برای اتحاد گسترده بامتحدانش در منطقه ایران را به اردوگاه خود ملحق کرده اند تا وزن خود را در برابر غربیها بالا ببرند زیرا ایران به دلیل برخورداری از ذخایر عظیم انرژی و موقعیت ژئوپلیتیکی و نفوذ منطقه ای بالایی که دارد می تواند برای سازمان شانگهای موثر باشد و با قابلیت های خود در عرصه تجاری و ترانزیتی بخشی از مشکلات کشورهای عضو را مرتفع کند و ایران را به قطب اصلی ترانزیتی درمنطقه تبدیل خواهد کرد.

وی افزود: پیش بینی می شود حضور و عضویت رسمی ایران زمینه ساز نقش فعال تر در عرصه های منطقه ای و بین المللی شود که در این صورت پروژه غرب برای به انزوا کشاندن ایران را به شکست خواهد کشاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار