هفته ناجا_94/جانشین یگان ویژه ناجا:

یگان ویژه به عنوان یگان احتیاط، همه ماموریت ها پشتیبانی و عملیاتی می کند

جانشین یگان ویژه ناجا با بیان این مطلب که یگان ویژه یکی از واحدهای مؤثر نیروی انتظامی است، گفت: یگان ویژه به عنوان یگان احتیاط، همه مأموریت‌ها را پشتیبانی و عملیاتی می‌کند.
کد خبر: ۵۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ - 09October 2015

یگان ویژه به عنوان یگان احتیاط، همه ماموریت ها پشتیبانی و عملیاتی می کند

به گزارش سرویس اجتماعی دفاع پرس، سردار "جاننثاری" جانشین یگان ویژه ناجا در رزمایش اقتدا در مقر یگان ویژه ناجا برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت فاجعه دلخراش منا اظهار داشت: فاجعه منا عدم توانایی و کارآیی آلسعود را اثبات کرد و جهان اسلام را در غم فرو برد.

جانشین یگان ویژه ناجا امنیت را یک هدیه الهی به بشریت عنوان و تصریح کرد: در همه حکومتها اصلیترین مطالبات مردم امنیت است.
 
جانشین یگان ویژه ناجا گفت: یکی از دستگاههای متولی امنیت، نیروی انتظامی است که رهبر تحت عنوان نیروی عظیم انتظامی از آن یاد کردهاند.
 
سردار جاننثاری به نقش برجسته نیروی انتظامی اشاره و بیان داشت: نقش برجسته نیروی انتظامی کاملاً مشهود و روشن است و یکی از واحدهای مؤثر و اثرگذار این نیرو، یگان ویژه ناجاست که به عنوان یگان احتیاط همه مأموریتها را پشتیبانی و عملیاتی میکند.
 
جانشین یگان ویژه ناجا تصریح کرد: یگان ویژه در سطح کشور با تحمل شرایط سخت آموزشی قابلیت خوبی را ایجاد کرده تا مأموریتهای ناجا را پشتیبانی و عملیاتی کند.
 
وی به رزمایش اقتدار پرداخت و خاطرنشان کرد: اساساً این رزمایش طوری طراحی شده که بخشی از توانمندیهای یگان ویژه به عنوان نماد اقتدار نیروی انتظامی نمایش داده شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها