روستای العراقیب برای ۲۰۷ امین بار متوالی ویران شد

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه با یورش به روستای العراقیب در منطقه نقب در جنوب اراضی اشغالی، برای ۲۰۷ امین بار متوالی این روستا را تخریب کرد.
کد خبر: ۵۴۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹ - 03October 2022

روستای العراقیب برای ۲۰۷ امین بار متوالی ویران شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه فلسطینی صفا، ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه با یورش به روستای العراقیب در منطقه نقب در جنوب اراضی اشغالی، برای ۲۰۷ امین بار متوالی این روستا را تخریب کرد.

بنابر اعلام منابع محلی بولدوزر‌های ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز برای دویست و هفتمین بار روستای العراقیب در نقب اشغالی را تخریب کردند.

یک منبع محلی در این باره به وبگاه صفا گفت: بولدوزر‌های رژیم صهیونیستی با حمایت ده‌ها خودروی پلیس و نیرو‌های ویژه به روستای العراقیب یورش برده و پس از درگیری و زد و خورد با ساکنان، آن‌ها را از خانه های‌شان بیرون راندند.

وی افزود: بولدوزر‌ها خانه‌های مردم این روستا را که برخی چادرنشین و برخی دیگر به صورت کانکس بودند، تخریب کردند و مردم روستای العراقیب را در هوای گرم و کویری این منطقه مجددا آواره ساختند.

العراقیب یکی از ۴۳ روستای فلسطینی در منطقه نقب در جنوب اراضی اشغالی است، که رژیم صهیونیستی سیاست ریشه کنی فلسطینی‌ها در این مناطق را دنبال می‌کند. صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند با مصادره اراضی این روستا‌ها، زمین‌های آن را به نفع پروژه‌های شهرک سازی مصادره کرده و ساکنان همه این روستا‌ها را در یک روستا به نام شقیب السلام جای دهند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار