فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال‌ شرق:

افزایش بصیرت، جنگ رسانه‌ای دشمن را خنثی می‌کند

امیر سرتیپ «آذریان» گفت: نظام سلطه تنها راه مقابله با ایران را در تهاجم فرهنگی و جنگ رسانه‌ای می‌داند اما مردم با ارتقای بصیرت، پایبندی به باورهای اعتقادی، ثبات قدم نسبت به ارزش‌های انقلابی و تعصب نسبت به وطن این توطئه دشمن را خنثی خواهند کرد.
کد خبر: ۵۴۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶ - 09October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آئین «عهد سربازی» به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و بزرگداشت هفته وحدت با حضور امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق، سردار سرتیپ پاسدار «سید حسن مرتضوی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) و سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی خراسان رضوی امروز در پادگان ثامن‌الائمه (ع) برگزار شد.

امیر سرتیپ آذریان در این مراسم اظهار داشت: طی چهار دهه گذشته، علی‌رغم سنگ‌اندازی‌های نظام سلطه اما ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز مقتدرتر شده و زمینه‌‌های ظهور حضرت مهدی (عج) را بیش از گذشته فراهم کرده است. 

وی افزود: اگر تا به امروز دشمنان جمهوری اسلامی علیه ايران دست به حمله نظامی نزده‌اند، به این دلیل است که قدرت و توان کافی برای اقدام نظامی ندارند.

این فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: دشمنان تنها راه مقابله با ایران اسلامی را در تهاجم فرهنگی و جنگ رسانه‌ای می‌دانند اما ملت شریف ایران با بصیرت، پایبندی به باورهای دینی و اعتقادی، ثبات قدم نسبت به ارزش‌های انقلابی و تعصب نسبت به وطن این توطئه دشمن را خنثی خواهند کرد و اجازه هیچگونه دخالتی در امور کشور را به آن‌ها نخواهند داد. 

امیر سرتیپ آذریان گفت: امروز این مراسم باشکوه با عنوان عهد سربازی و با هدف تجدید پیمانی قوی با حضرت مهدی (عج) برگزار شد تا اعلام کنیم، همه ما تا پای جان تحت امر حضرت قائم (عج) و تحت فرماندهی نائب بر حق آن حضرت، رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

به مناسبت هفته فراجا در این مراسم از فرماندهان انتظامی استان خراسان رضوی و همچنین از تعدادی از خانواده معظم شهدای ارتش در استان و سربازان نمونه یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا توسط امیر سرتیپ آذریان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار