شهید «مرتضی دلیری»:

قدر انقلاب اسلامی را بدانید

در وصیت نامه شهید «مرتضی دلیری» آمده است: ملت عزیز و قهرمان و شهیدپرور ایران، چنین انقلابی را به خود ندیده است، نعمتی را خدا به ما داده است که باید قدر این نعمت بزرگ الهی را بدانیم.
کد خبر: ۵۵۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۲ - 19October 2022

قدر انقلاب اسلامی را بدانید

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، شهید «مرتضی دلیری» دهم شهريور 1317، در شهرستان جيرفت به دنيا آمد. وی در حد خواندن و نوشتن سواد آموخت. كارمند شهرداری بود. سال 1346 ازدواج كرد و صاحب سه پسر و شش دختر شد. به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. سرانجام در دوازدهم اسفند 1364 در فاو عراق بر اثر اصابت تركش، شهيد شد. 

بخشی از وصیت‌نامه شهید «دلیری»:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود به روان پاک شهدای صدر اسلام تا شهدای فتح خیبر که برای ملت‌ها آزادی و عزت والایی سربلندی و سرافرازی به ارمغان آوردند ملت عزیز و قهرمان و شهیدپرور ایران چنین انقلابی را به خود ندیده است نعمتی را خدا به ما داده است که باید قدر این نعمت بزرگ الهی را بدانیم. 
 
اول وجود ذیجود و پربرکت امام امت خمینی کبیر است که سال ها مبارزه کرد و من و تو را از خواب غفلت بیدار کرد و از تاریکی و جهل و گمراهی به سوی نور و روشنایی رهبری کرد. از اسلام و قرآن که چیزی جز اسم نمانده بود. امروز اصل اسلام در میان ما ظهور کرده است. اگر اسلام نباشد بودن ما ارزشی ندارد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار