برگزاری همایش «جوان سرباز» در مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان+تصاویر

گردهمایی و همایش جوان سرباز به‌همراه دوره آموزشی معارف جنگ با نام شهید «صیاد شیرازی» امروز در مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ - 17October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، امیر دریادار دوم «حسن مردان» فرمانده مرکز شهدای دریایی  شهرستان سیرجان از توابع از استان کرمان امروز در گردهمایی و همایش جوان سرباز در این مرکز اظهار داشت: از جمله اهداف برگزای در این دوره‌های آموزشی آشنایی ناویان و دانشجویان وظیفه با معارف دوران دفاع مقدس و تجارب این دوران حماسه‌آفرین است.

مردان افزود: در راستای انتقال تجربیات و فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های والای دوران دفاع مقدس و نیز آشنایی نسل‌های جوان و آینده‌سازان ایران اسلامی با این دوران طلایی که سرشار از فداکاری و ایثارگری ملت قهرمان ایران این دوره‌ها برگزار می‌شود تا جوانان این مرز و بوم همچنان مدافع کشور و نظام اسلامی باشند.

در ادامه این همایش که جمعی از پیشکسوتان و جانبازان دوران دفاع مقدس استان کرمان هم حضور داشتند، «احمد علیرمضانی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با نقل خاطراتی از جبهه و جنگ و دوران اسارت اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی دشمنی با ملت ایران را آغاز کرد و آنان به‌دنبال نابودی انقلاب و نظام اسلامی بودند و این دشمنی‌ها تا به امروز سابقه داشته و همیشه هم شکست خوردند و نتوانستند خدشه‌ای در اراده و ایمان ملت ایران وارد کنند.

وی تصریح کرد: اروپایی‌ها و غربی‌ها شکست خورده نظام اسلامی هستند و وقتی می‌بینند کشور ایران ابرقدرت منطقه شده است و اعتراف به این اقتدار دارند، قطعا در آینده هم توطئه و شیطنت خواهند داشت، مهم این است که ملت ما آماده است دشمنان خود را می‌شناسند.

علیرمضانی خاطرنشان کرد: افق پیش روی ملت ایران و نظام اسلامی روشن است و مستکبران عالم نمی‌توانند در مقابل ارزش‌های نظام اسلامی بایستند زیرا شما جوانان هم ادامه دهنده را شهداء هستید و در دفاع از کشور و اسلام آمادگی دارید

در ادامه این مراسم از ناویان وظیفه نمونه و‌ پیشکسوتان دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

برگزاری همایش «جوان سرباز» در مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان+تصاویر

برگزاری همایش «جوان سرباز» در مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان+تصاویر

برگزاری همایش «جوان سرباز» در مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار