فرماندار بناب: 

۱۳ آبان امسال باید نقطه پایانی بر دسیسه دشمنان باشد

«لعلی» گفت: ۱۳ آبان امسال باید باشکوه‌تر از سال‌های دیگر برگزار شود و همچون ۹ دی نقطه پایانی بر دسیسه دشمنان باشد.
کد خبر: ۵۵۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴ - 24October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «رضا لعلی» فرماندار بناب امروز (دوشنبه) در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت روز ۱۳ آبان و هفته بسیج، با اشاره به مبدا تاریخی رویدادهای ۱۳ آبان که در سال ۱۳۴۲ و با اعتراض امام خمینی (ره) به لایحه کاپیتولاسیون آغاز شد و منجر به تبعید ایشان به ترکیه منجر گردید، اظهار داشت: ۱۵ سال بعد در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ کودکانی که امام خمینی (ره) در هنگام تبعید سربازان خود خوانده بود در اعتراض به سیاست‌های رژیم طاغوت به پا خواستند و رژیمی که تحمل کوچک‌ترین نقد را نداشت و دانش ‌آموزان را به خاک و خون می‌کشید، ساقط کردند.

وی افزود: یک سال بعد در زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده بود، جوانان پیرو خط امام (ره) در ۱۳ آبان ماه سال ۵۸ با تسخیر لانه جاسوسی برگ دیگری از مقاومت و ایستادگی را در کشور ما رقم زدند.

«لعلی» تاکید کرد: با توجه به هجمه‌های دشمنان و حوادثی که طی یک ماه گذشته با قصد آسیب به امنیت کشور با هدایت دشمنان اتفاق افتاد، ۱۳ آبان امسال باید باشکوه‌تر از سال‌های دیگر برگزار شود و همچون ۹ دی نقطه پایانی بر دسیسه دشمنان باشد.

فرماندار بناب بر ضرورت تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و عملکرد نظام به دانش‌آموزان در سطح خانواده، مدارس و جامعه تاکید کرد و گفت: متاسفانه آن اندازه توجهی که بر مساله آموزش و قبولی در رشته‌های خاص تحصیلی می‌شود بر مسال تربیتی نشده و حتی گاهی در مدارس یا دانشگاه‌ها دانش آموزان و دانشجویان ترغیب به مهاجرت به خارج از کشور می‌شوند.

وی افزود: دشمن امروز نه‌تنها با نظام جمهوری اسلامی بلکه با ایران مستقل و آزاد مشکل دارد و به‌دنبال هویت‌زدایی از جامعه است. 

فرماندار بناب خواستار حضور تمامی اقشار مردم، مسئولان و … در راهپیمایی ۱۳ آبان به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار