بهره‌برداری از پروژه «مهر ولایت» در تربت جام با حضور فرمانده نزاجا + تصاویر

در مراسمی با حضور امیر سرتیپ «حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی پروژه ۱۰۸ واحدی مهر ولایت ویژه تیپ ۳۸ زرهی محمد رسول‌الله (ص) تربت جام به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۵۵۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱ - 08November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، مراسم بهره‌برداری از پروژه ۱۰۸ واحدی مهر ولایت با حضور امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق، سرهنگ «علی کریمی» فرمانده تیپ ۳۸ زرهی محمد رسول‌الله (ص) تربت جام و جمعی از مسئولین محلی امروز برگزار شد.

امیر سرتیپ حیدری در این مراسم اظهار داشت: با موافقت فرمانده معظم کل قوا ۲۴ هزار واحد مسکونی برای کارکنان نیروی زمینی ارتش در حال ساخت است که از این تعداد پنج هزار و ۲۰۰ واحد تکمیل و در اختیار کارکنان‌ قرار گرفته و مابقی در دست احداث است.

وی افزود: سهمیه تیپ ۳۸ زرهی تربت جام ۳۰۸ واحد مسکونی است که در این مرحله ۱۰۸ واحد به بهره‌داری می‌رسد و به کارکنان این تیپ واگذار می‌شود‌، برای ۲۰۰ واحد دیگر نیز برنامه‌ریزی شده و بزودی عملیات ساختمانی احداث آن‌ها نیز آغاز می‌شود.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه تیپ ۳۸ زرهی محمد رسول الله (ص) تربت جام در گلوگاه بسیار استراتژیک و در نقاط مرزی مستقر است لذا ضرورت دارد که این تیپ تقویت شود.

سرهنگ کریمی در این مراسم ابراز داشت: پروژه ۱۰۸ واحدی مهر ولایت در قالب ۶ بلوک ۱۸ واحدی و هر واحد ۹۰ متر مربع به مساحت ۱۴ هزار متر مربع با اعتباری بالغ ۷۶میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی محمد رسول‌الله (ص) تربت جام گفت: عملیات اجرایی این پروژه مهر ۱۳۹۷ آغاز و مهر ۱۴۰۱ پایان یافته است.

بهره‌برداری از پروژه «مهر ولایت» در تربت جام+ تصاویر

بهره‌برداری از پروژه «مهر ولایت» در تربت جام+ تصاویر

بهره‌برداری از پروژه «مهر ولایت» در تربت جام+ تصاویر

بهره‌برداری از پروژه «مهر ولایت» در تربت جام+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار