زنگ خطر در ارتش آمریکا؛

خودکشی ۴ نظامی تنها در یک ماه

در آماری نگران کننده برای پنتاگون، چهار نظامی آمریکا در ماه گذشته بر اثر خودکشی در پایگاه نظامی در «آلاسکا» جان خود را از دست داده‌اند.
کد خبر: ۵۵۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵ - 09November 2022

زنگ خطر در ارتش آمریکا؛ خودکشی ۴ نظامی تنها در یک ماهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های آمریکایی امروز (چهارشنبه) گزارش دادند که چهار نظامی این کشور در ماه گذشته بر اثر خودکشی در پایگاه نظامی در «آلاسکا» جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش وبگاه «میلیتری» این آمار بسیار بدی است، زیرا برنامه ریزان ارتش و قانونگذاران تلاش کرده‌اند سطح بهداشت روانی را در پایگاه‌های دورافتاده ایالات متحده در آنجا افزایش دهند. پیشتر نیز اخباری از خودکشی شش نظامی آمریکا در آلاسکا منتشر شده بود.

مقام‌های نظامی آمریکا گام‌های بسیاری از جمله غربالگری‌های اجباری سلامت روان را جارا کردند تا با این بحران مبارزه کنند، اما خودآزاری بین نظامیان همچنان ادامه دارد. به گفته چندین نظامی آمریکا، موضوع خودکشی این نیرو‌ها در آلاسکا در دست بررسی است.

گفته می‌شود خدمت در این منطقه شرایط بسیار دشواری را دارد. نظامیان پایگاه‌ها را با آب و هوای خشن توصیف کردند که سردی هوا در آن جا به زیر ۵۰ درجه فارنهایت می‌رسد و به سرعت سلامت روان نیرو‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

برخی از نظامیان ایالات متحده مجموعه‌ای از مسائل، از جمله سخت گیری فرمانده‌هان و برنامه آموزشی سنگین را دلیل این مسئله عنوان کرده‌اند.

یکی از نظامیان که مایل به افشای هویت خود نبود، با اشاره به یکی از خودکشی‌ها گفت: «آن‌ها دوست من بودند و اوضاع برای یگان آن‌ها بسیار بد بود. اوضاع شوکه کننده بود. چندین نظامی ارشد گفتند که نیرو‌های نیازمند به مراقبت‌های بهداشتی رفتاری گاهی باید تا یک ماه برای قرار ملاقات پزشکان متخصص ملاقات منتظر بمانند. حتی مراکز تفریحی و سالن‌های ورزشی نیز معمولاً با کمبود کارکنان مواجه هستند.

این منبع خبری در خاتمه نوشت که خودکشی‌ها در ارتش آمریکا تنها به آلاسکا محدود نمی‌شود.

بیش از این گزارش سالانه وزارت دفاع آمریکا نشان داده بود که میزان خودکشی میان نظامیان آمریکایی بین ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ نزدیک به ۴۱.۴ درصد افزایش یافته است.

«لوید آستین»، وزیر دفاع آمریکا در بیانیه‌ای گفت: «یافته‌های این گزارش نگران‌کننده هستند. نرخ خودکشی میان نظامیان آمریکا و خانواده‌هایشان هنوز بسیار بالاست.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار