مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

هنرمندان با روحیه بسیجی در بحث جهاد تبیین نقش‌آفرینی کنند

سردار «باباخانی» گفت: هنرمندان با روحیه بسیجی می‌توانند با هنر خود در بحث جهاد تبیین و افتخارآفرینی جوانان غیرتمند کشورمان در هشت سال دفاع مقدس در جامعه نقش آفرینی کنند‌.
کد خبر: ۵۵۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲ - 26November 2022

هنرمندان با روحیه بسیجی در بحث جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس نقش آفرینی کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج آیین اختتامیه جشنواره‌های هنری دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان و مدیران فرهنگی و هنری ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی و هنرمندان در سالن همایش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیر کل حفظ آثار و  نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه با تبریک هفته بسیج به بسیجیان و هنرمندان اظهار داشت: هنرمندان ما با روحیه بسیجی می توانند  با هنر خود در بحث  جهاد تبیین و افتخارآفرینی جوانان غیرتمند کشورمان در هشت سال دفاع مقدس در جامعه نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به این که برای بیان حقایق و اقتخارآفرینی رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس  باید کارهای نوآورانه و خلاقانه‎ای تولید کرد افزود: یکی از مهترین ابزارهایی که در این راه مورد استفاده قرار می‎گیرد ابزار هنر است.  

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمانشاه تصریح کرد: سوژه‌های نابی در حوزه دفاع مقدس در استان کرمانشاه وجود دارد که هنرمندان با نگاه خلاقانه و هنری خود می‌توانند آن‏ها را به گونه‏‌ای به تصویر  بکشند که مورد توجه نسلی که جنگ را ندیده و تجربه وقایع آن دوران را ندارد، قرار  بگیرد.

وی با اشاره به وقایع پیش آمده در کشور و شهادت مظلومانه نیروهای مدافع امنیت خاطرنشان کرد:  امروز کشور ما در اوج اقتدار نظامی و علمی است و به حمد خدا روز به روز پیشرفت‌های ما در این عرصه‌ها بیشتر و بیشتر می شود به همین دلیل دشمنان اسلام اعم از کشورهای مدافع حقوق بشر آمریکایی و کشورهای عربی منطقه که دست نشانده سیاست‌های استکباری آمریکا و اسرا‌ئیل هستند، نمی‌توانند با ما وارد جنگ نظامی رودررو شوند بنابراین سعی دارند با به راه انداختن یک جنگ ترکیبی تمام عیار، دین‌، اعتقادات، مذهب، فرهنگ و ارزش های اخلاقی ما را مورد هدف قرار دهند.

سردار باباخانی خاطر‌نشان کرد: وظیفه ما به عنوان مسئولان فرهنگی جامعه این است که با حمایت از هنرمندان و جوانان توانمندمان بتوانیم محتواهای مناسب در عرصه‌های مختلف  فرهنگی را تولید کنیم و در فضای مجازی که هم اکنون به عنوان خط مقدم  نبرد با دشمنان داخلی و خارجی مطرح است، نشر دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار