تداوم تظاهرات بحرینی‌ها در اعتراض به سفر رئیس رژیم صهیونیستی

تظاهرات مردم بحرین در اعتراض به سفر روز یکشنبه «اسحاق هرتزوگ» به این کشور، شامگاه گذشته هم ادامه یافت.
کد خبر: ۵۵۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ - 03December 2022

تظاهرات بحرینی‌ها در اعتراض به سفر رئیس رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه المیادین، مردم بحرین شامگاه گذشته نیز به منوال چند روز اخیر در اعتراض به سفر روز یکشنبه هفته جاری «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی به این کشور، به خیابان‌های منامه آمدند.

در این تظاهرات، معترضان با برافراشتن پرچم‌های بحرین و فلسطین و سر دادن شعار‌هایی سفر رئیس رژیم صهیونیستی به این کشور را در راستای تحکیم عادی‌سازی روابط میان رژیم آل خلیفه و اشغالگران صهیونیست است، محکوم کردند.

جمعیت الوفاق بحرین نیز در این‌باره با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر ادامه اعتراضات علیه این سفر، اعلام کرد: موضع مردم بحرین در حمایت از ملت فلسطین و مخالفت با گام‌های سریع در منامه در راستای عادی‌سازی روابط ثابت و استوار است.

منابع صهیونیستی اعلام کرده اند که اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی به دعوت حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین در نظر دارد روز چهارم دسامبر (فردا) به منامه سفر کند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این‌باره گزارش داد که هرتزوگ در این سفر با شاه بحرین، مقامات بلندپایه این کشور و نمایندگان اقلیت یهودی در نامه دیدار خواهد کرد.

هدف از این سفر نیز تقویت روابط دو جانبه میان رژیم صهیونیستی و منامه اعلام شده است. رئیس رژیم صهیونیستی قرار است پس از پایان سفر به بحرین، به ابوظبی برود. وی در سفر به امارات علاوه بر مشارکت در یک کنفرانس بین المللی با محمد بن زائد آل نهیان رئیس امارات متحده عربی نیز دیدار خواهد داشت.

سفر هرتزوگ به امارات و بحرین دو سال پس از امضای توافقات عادی‌سازی روابط (توافقات آبراهام) انجام می‌شود که با نظارت دولت وقت آمریکا به ریاست جمهوری دونالد ترامپ به امضا رسید.

در فضای مجازی نیز بحرینی‌ها با انتشار تصاویر و هشتگ‌هایی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و خواستار ادامه اعتراضات علیه سفر رئیس رژیم صهیونیستی شدند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار