تیراندازی به صهیونیست‌ها در نابلس و درگیری مسلحانه در بیت‌لحم

همزمان با عملیات تیراندازی به سمت ایست بازرسی صهیونیست‌ها در نابلس، جوانان فلسطینی با اشغالگرانی که به بیت‌لحم یورش برده بودند، درگیر شدند.
کد خبر: ۵۶۲۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸ - 24December 2022

تیراندازی به صهیونیست‌ها در نابلس و درگیری مسلحانه در بیت‌لحمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های فلسطینی از عملیات تیراندازی به سمت ایست بازرسی «جبل جرزیم» نظامیان رژیم موقت صهیونیستی واقع در نابلس خبر دادند.

خبرگزاری «شهاب» گزارش داد که همزمان اشغالگران به شهر «بیت‌لحم» در کرانه باختری یورش بردند و خانه‌ای را محاصره کردند که جوانان فلسطینی نیز درگیری مسلحانه با آن‌ها را آغاز کردند.

منابع محلی با بیان اینکه صهیونیست‌ها نیرو‌های کمکی زیادی را به سمت بیت‌لحم اعزام کردند، می‌گویند اشغالگران از یکی از کسانی که در خانه مذکور محاصره شده می‌خواهند خود را تسلیم کند.

خبرگزاری شهاب در ادامه نوشت: «در بحبوحه حضور شدید نیرو‌های اشغالگر در منطقه وادی معالی، انفجار مهیبی شهر بیت‌لحم را لرزاند. در پی این انفجار، دود در مجاورت خانه محاصره شده بلند شد».

رسانه‌های فلسطینی نیز خبر دادند که تیراندازی و درگیری مسلحانه بین مقاومت فلسطین و نظامیان کودک‌کُش صهیونیست در مجاورت خانه محاصره شده در بیت لحم ادامه دارد.

این در حالی است که بامداد یکشنبه، گروه مقاومت «عرین الاسود» هشدار داده بود روز‌های یورش صهیونیست‌ها به قبله اول مسلمین را روز‌های مقاومت و روز‌های آتش در برابر اشغالگران و شهرک‌نشینان قرار می‌دهند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار