هشدار آمریکا به فلسطینی‌ها برای عدم پیگیری شکایت از تل‌آویو

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به فلسطینی‌ها درباره پیگیری موضوع شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه کیفری بین المللی (لاهه)، هشدار داد.
کد خبر: ۵۶۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸ - 10January 2023

هشدار آمریکا به فلسطینی‌ها برای عدم پیگیری شکایت از تل‌آویوبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از روسیا الیوم، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به فلسطینی‌ها درباره پیگیری موضوع شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه کیفری بین‌المللی (لاهه)، هشدار داد.

پرایس در این‌باره مدعی شد: بخشی از مخالفت ما در این زمینه به این مساله مربوط می‌شود که پیگیری این موضوع در دادگاه کیفری بین‌المللی به افزایش تنش‌ها منجر می‌شود.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه از تلاش واشنگتن برای پیشبرد روند راه حل دو دولتی سخن گفت و اعلام کرد پیگیری طرح شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه مانع از این تحقق این هدف می‌شود.

وی همچنین از اقدام احتمالی رژیم صهیونیستی در زمینه اعمال تحریم‌های جدید علیه فلسطینی‌ها انتقاد کرد و این مساله را موجب افزایش تنش‌ها در اراضی اشغالی دانست.

آمریکا همواره در مساله فلسطین در راستای حفظ منافع رژیم صهیونیستی عمل می‌کند و از اقداماتی که به تضعیف جایگاه صهیونیست‌ها در منطقه منجر می‌شود، جلوگیری می‌کند. نقش واشنگتن در مساله فلسطین نیز همواره مانع‌تراشی برای فلسطینی‌ها در راستای استمرار جنایات رژیم صهیونیستی بوده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار