مشاور امور روحانیون کمیته امداد کشور:

جشنواره گفتمان خدمت پایگاه اجتماعی روحانیت در بین مردم را تقویت خواهد کرد

حجت‌الاسلام هرمز با اشاره به اینکه روحانیت در انقلاب اسلامی همواره پای‌کار مردم بوده‌اند گفت: جشنواره گفتمان خدمت پایگاه اجتماعی روحانیت در بین مردم را تقویت خواهد کرد.
کد خبر: ۵۶۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷ - 11January 2023

جشنواره گفتمان خدمت پایگاه اجتماعی روحانیت در بین مردم را تقویت خواهد کردبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «حسن هرمز» مشاور امور روحانیون کمیته امداد کشور و دبیر جشنواره‌های گفتمان خدمت کشور امروز (چهارشنبه) در آیین جشنواره گفتمان خدمت در مصلی اراک اظهار داشت: اقدامات و فعالیت‌های جهادی و مخلصانه جامعه روحانیت در جشنواره گفتمان خدمت تبیین می‌شود و طی راه‌اندازی نمایشگاه این امر محقق خواهد شد.

هرمز با اشاره به اینکه شناسایی، تقویت و حمایت از فعالیت‌های جهادی از برنامه‌های مهم جشنواره گفتمان خدمت است افزود: گروه‌های جهادی شرکت‌کننده در جشنواره ارزیابی خواهند شد و به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: روحانیت در انقلاب اسلامی همواره پای‌کار مردم بوده‌اند جشنواره گفتمان خدمت پایگاه اجتماعی روحانیت در بین مردم را تقویت خواهد کرد.

مشاور امور روحانیون کمیته امداد کشور گفت: استان مرکزی در ارائه فعالیت‌های جهادی همواره پیشتاز بوده و جامعه روحانیت این استان در حوادث اخیر و خصوصاً در کرونا و رفع مشکلات مردم حماسه‌ساز شدند و امروز  باید این حماسه‌ها به‌خوبی معرفی شود.

هرمز بیان کرد: الگو گیری از فعالیت‌های جهادی روحانیت و ترویج خوبی‌ها و فرهنگ مؤمنانه از سیاست‌های مهم جشنواره خدمت است و قطعاً استان مرکزی الگویی برای سایر استان‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار