فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه:

محور فعالیت گروه‌های جهادی؛ محرومیت‌زدایی از مناطق محروم است

سرهنگ «ناصری موحد» گفت: محور فعالیت گروه‌های جهادی؛ محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و کم برخوردار است، البته در این مسیر؛ نباید از مهمترین رسالت این گروه‌ها، یعنی تربیت نیروی انقلابی و کارآمد برای نظام اسلامی، غافل شد.
کد خبر: ۵۶۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹ - 19January 2023

محور فعالیت گروه‌های جهادی؛ محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و کم برخوردار استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ «احمد ناصری موحد» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه در حاشیه مراسم اعزام گروه‌های جهادی بانوان تربت حیدریه به مناطق محروم و کم برخوردار اظهار داشت: زمانی بود که حضرت زهرا (س) در کوچه‌های مدینه برای دفاع از ولایت به دنبال یار می‌گشت ولی کسی بیرون نیامد؛ اما امروز بانوان بسیجی که عکس‌های سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» را با افتخار در دست دارند با اخلاص به میدان آمدند تا جهادی و انقلابی برای رفع محرومیت کار کنند.

سرهنگ موحدی مهم‌ترین رمز ماندگاری شهید سلیمانی را اخلاص او برشمرد و افزود: حاج قاسم رابطه خودش را با خدا خوب کرد و این اصلاح رابطه باعث شد که در مراسم تشییع ایشان، آن جمعیت نزدیک به ۲۵ میلیون نفری در چند استان خلق شود و اکنون هم حتی لحظه‌ای مزارش خالی از جمعیت نیست.

وی در ادامه ریشه اصلی مشکلات امروز کشور را نداشتن نیروی انسانی انقلابی و جهادی به مقدار نیاز دانست و افزود: امروز اگر مشکلات فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی داریم به خاطر آن است که مدیران جهادی و انقلابی کم داریم و این در حالی است که کشور در عرصه‌های مختلف نیازمند نیروهای توانمند، کارآمد، مومن و انقلابی است.

این مقام مسئول با بیان اینکه محوریت فعالیت گروه‌های جهادی محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و کم برخوردار است، گفت: البته در این مسیر؛ نباید از مهمترین رسالت این گروه‌ها، یعنی تربیت نیروی انقلابی و کارآمد برای نظام اسلامی، غافل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه همچنین یادآور شد: باید تفکر اخلاص، مدیریت جهادی و انقلابی و تربیت و کادرسازی برای انقلاب برای رسیدن به تمدن بزرگ و نوین اسلامی در کشور نهادینه شود.

وی در پایان صحبت خود تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی موضوع فرزندآوری را که یک سرمایه انسانی برای مدیریت جهادی و انقلابی توصیف کردند و آن را به عنوان یک ضرورت برشمردند. لذا امروز یکی از مهم‌ترین اقدامات اساسی کشور؛ ترغیب خانواده‌ها به فرزندآوری و همچنین تربیت نیروی انسانی توانمند است.

در این مراسم همچنین؛ «فهیمه فهیمی‌نیا» مسئول بسیج جامعه زنان تربت حیدریه در خصوص برگزاری اردوهای جهادی اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ بانوی بسیجی در قالب ۲۵ گروه جهادی به مدت یک هفته در مناطق محروم به زنان بی‌سرپرست یا بد سرپرست و همچنین خانواده‌های کم برخوردار خدمات فرهنگی، اجتماعی و مشاوره‌ای ارایه خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها