فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه:

شبکه‌سازی لازمه عملکرد آفندی در فضای مجازی است

سرهنگ «ناصری موحد» گفت: باید در فضای مجازی از حالت تدافعی یا پدافندی به سمت آفندی و تهاجمی حرکت کنیم، این مهم نیازمند شبکه‌سازی منسجم در بدنه نیروهای انقلاب و همچنین تولید محتوای فاخر در حوزه‌های مختلف است.
کد خبر: ۵۵۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱ - 03November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت حیدریه، نخستین رویداد منطقه‌ای تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور سرهنگ پاسدار «احمد ناصری موحد» فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه و پنج تیم انیمیشن، نرم‌افزار و بازی از شهرستان‌های تربت حیدریه، رشتخوار، مه‌ولات و زاوه امروز در مرکز رسانه‌ای شهید حجتی آغاز شد.

سرهنگ ناصری موحد در این مراسم اظهار داشت: دشمنی جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار با جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف ادامه دارد اما امروز مهمترین و اصلی‌ترین حوزه‌ای که جبهه غربی، عبری، عربی از آن استفاده می‌کند فضای مجازی و رسانه است که با پمپاز دروغ و شبه‌پراکنی سعی در انحراف افکار عمومی و القای ناامیدی در درون جامعه دارند.

وی تصریح کرد: گواه این ادعا آن است که آمریکایی‌ها دلیل فروپاشی ابرقدرت شرق یعنی شوروی را نه جنگ نظامی و اقتصادی و سیاسی بلکه رویکرد فرهنگی و رسانه‌ای اعلام کردند و امروز از طریق تهاجم فرهنگی و عملیات روانی این پروژه را برای جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه تصریح کرد: باید در فضای مجازی از حالت تدافعی یا پدافندی به سمت آفندی و تهاجمی حرکت کنیم، این مهم نیازمند شبکه‌سازی منسجم در بدنه نیروهای انقلاب و همچنین تولید محتوای فاخر در حوزه‌های مختلف است تا ضمن تبیین مبانی انقلاب اسلامی، آرمان‌ها و اهداف و همچنین پاسخگویی به شبهات، با رویکرد تهاجمی با دشمنان نظام مقدس اسلامی مقابله کنیم.

وی بیان داشت: بر همین اساس نخستین رویداد منطقه‌ای تولید محتوای بسیج در سه قالب انیمیشن و پویانمایی، بازی و نرم‌افزار با حضور پنج تیم از شهرستان‌های تربت حیدریه، رشتخوار، مه‌ولات و زاوه به میزبانی این شهرستان در مرکز رسانه‌ای شهید حجتی از صبح امروز بمدت ۴۸ ساعت برگزار می‌شود.

ناصری موحد خاطرنشان کرد: در این رویداد تیم‌های تولید محتوا فرصت دارند در مدت یاد شده در سه موضوع ۱۳ آبان، تسخیر لانه جاسوسی و افول آمریکا و همچنین حجاب، زن، اغتشاشات اخیر و بومی بازرگانی زعفران با یکدیگر رقابت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان داشت: برگزیدگان در این رویداد منطقه‌ای اواخر آبان‌ برای شرکت در چهارمین رویداد استانی تولید محتوای بسیج خراسان رضوی عازم مشهد می‌شوند و با دیگر شهرستان‌های استان به رقابت خواهند پرداخت که در صورت انتخاب به مرحله کشوری که همزمان با هفته بسیج در تهران برگزار می‌شود راه می‌یایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار