فرمانده سپاه ناحیه تربت‌‎حیدریه مطرح کرد؛

ضرورت نقش‌آفرینی آحاد جامعه در جهاد تبیین

سرهنگ «ناصری موحد» گفت: لازمه موفقیت در جهاد تبیین نقش‌آفرینی موثر مسئولان، نخبگان و مردم است که هر کدام به تناسب جایگاه اجتماعی و اثرگذاری که دارند باید به عرصه این جهاد بگذارند.
کد خبر: ۵۹۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ - 12June 2023

ضرورت نقش‌آفرینی آحاد جامعه در جهاد تبیینبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ «احمد ناصری موحد» فرمانده سپاه ناحیه تربت‌‎ حیدریه در نشست بصیرتی مردم این شهرستان که با موضوع جهاد تبیین و ایمان و امید شب گذشته در حسینیه ثارالله برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین که فرمانده معظم کل قوا بسیار به آن تاکید دارند، ترسیم وضعیتی روشن از آینده انقلاب اسلامی و خوش‌بینی و امیدوار کردن مردم به این آینده روشن است.

وی افزود: اهمیت این تأکید معظم‌له زمانی بر مردم ایران بیشتر مشخص می‌شود که بدانند امروز دشمن در مقابل این دیدگاه، به دنبال ناامید ساختن مردم به دستاوردهای انقلاب و آینده روشن نظام اسلامی است؛ بر همین اساس ایجاد امیدواری به آینده از مصادیق جهاد تبیین است

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه از «اعتمادزدایی» به عنوان راهکار دوم دشمن نام برد و گفت: بازیگران اصلی این رویه رسانه و تبلیغات گسترده دشمن و گواه این ادعا دسترسی به سه هزار شبکه ماهواره‌ای در داخل ایران است.

ناصری موحد در تبیین رفتارشناسی دشمن یادآور شد: در بیش از چهار دهه از حیات پربرکت انقلاب اسلامی دشمن بعد از به کار بردن انواع جنگ‌های نرم، سخت، فکری، فرهنگی و اقتصادی، به این نتیجه رسیده که باید ادامه جنگ خود را با شیوه نوینی با نام «شناختی ترکیبی رسانه‌ای» یا «هیبریدی» ادامه دهد.

وی تصریح کرد: البته با مطالعه تاریخ صدر اسلام در می‌یابیم این اقدام تکراری و در واقع مشابه آن را در برخورد با حضرت امیرالمومنین علی (ع) شاهد هستیم آنجا که در قدم نخست ایشان را «بایکوت رسانه‌ای» کردند.

فرمانده سپاه تربت‌‎حیدریه با بیان اینکه قدم دوم فقیر کردن ایشان بود، بیان داشت: دشمنان اسلام، فدک را تصاحب کردند تا انجام فعالیت‌های اقتصادی که مانع باعث پیشرفت و رونق اسلام می‌شد تعطیل شود و مردم اطراف آن حضرت را خالی کنند.

ناصری‌موحد خاطرنشان کرد: قدم سوم محصور کردن یاران ایشان و حکم کردند کسی حق ندارد از حضرت علی (ع) سخن بگوید.

فرمانده سپاه تربت‌‎حیدریه در پایان تأکید کرد: لازمه موفقیت در جهاد تبیین نقش‌آفرینی موثر مسئولان، نخبگان و مردم است که هر کدام به تناسب جایگاه اجتماعی و اثرگذاری که دارند باید به عرصه این جهاد بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار